اخبار داغ

امام جمعه شهرستان نیر:

رسالت خبرنگاران کمتر از مبلغان عرصه دین نیست

رسالت خبرنگاران کمتر از مبلغان عرصه دین نیست
امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه خبرنگاری فراتر از یک شغل است و گفت: رسالت خبرنگاران کمتر از مبلغان عرصه دین نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با سبلان ما، با بیان اینکه خبرنگاری فراتر از یک شغل است و گفت: رسالت خبرنگاران کمتر از مبلغان عرصه دین نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی  افزود: خبرنگاران باید با پایبندی به قانون و اخلاق اسلامی مواظب باشند به نام شفافیت، سوء ظن و بدگمانی را در جامعه ترویج نکنند و حرف های نادرست غفلت زای دشمنان را  منتشر نکنند.

,

حجت الاسلام نعمتی به لزوم مطالبه گری و انقاد از مسئولان پرداخت و گفت: در این زمینه خبرنگاران مهم و سنگینی برعهده دارند، چراکه در بحث مطالبه گری حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند بنابراین باید با دقت و وسواس بیشتری نسبت به انتقال دغدغه ها و مطالبات مردم به مسئولان عمل کنند.

,

وی افزود: خبرنگاران  می توانند با قلم فرسایی خود ضمن نقدهای منصفانه از مسئولان ، در جامعه  امیدآفرینی کنند بنابراین  برای انجام رسالت  خود در جامعه باید از شایعه سازی و شایعه پراکنی  به جد پرهیز کنند.

,

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود از خبرنگاران به عنوان متولیان تامین هوای تنفسی جامعه نام برد و گفت: خبرنگاران با آسیب شناسی بدون غرض  برای اصلاح جامعه  و ایجاد حکمرانی اسلامی تلاش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه