اخبار داغ

سیل وحشتناک در شهرستان کلیبر؛

سه فوتی و دو مفقودی در سیلی بی‌سابقه/ بسیج، تمامی‌ امکانات استان آذربایجان شرقی

سه فوتی و دو مفقودی در سیلی بی‌سابقه/ بسیج، تمامی‌ امکانات استان آذربایجان شرقی
بارش شدید باران و سیل عصر امروز چهره روستاها و برخی مناطق شهرستان کلیبر را دگرگون کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جاری شدن سیل وحشتناک و بی سابقه در شهرستان کلیبر از روز گذشته خسارت جانی و مالی فراوانی به اهالی این شهرستان وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سیل درروستای موتاللیق، روستای متعلق – سئلین، بند ارسباران، روستای پیغام در بخش مرکزی کلیبر، روبروی تصفیه خانه شهید لشگری شهرستان کلیبر و از کار افتادن تصفیه‌خانه‌ شهید لشکری و آسیب زیاد به تأسیسات، مزارع و باغات گزارش شده است.

,

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: تاکنون فوت سه نفر ۱۳، ۱۵ و ۶۰ ساله و مفقود شدن دو نفر گزارش شده است و تمام نیروهای امدادی در حال فعالیت هستند.

,

محمدباقر، هنر مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: به تمامی‌مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان اعلام کرده ایم هر امکاناتی که نیاز باشد باید تهیه و به منطقه سیل زده کلیبر ارسال کنند و اکنون نیز تمامی‌اعضای ستاد بحران شهرستان به صورت میدانی حاضر هستند.

,

وی ادامه داد: در اثر وقوع این سیل، ۹ دستگاه خودوری سواری و نیسان، دو دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه‌‌‌های روستایی، سه پل، مزارع و باغات خسارت زیادی دیده است و همچنین چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده است.

,

هنربر با بیان اینکه تیم‌های تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب در حال اعزام به منطقه هستند، افزود: چهار دستگاه لودر و بولدوزر توسط اداره کل راهداری اعزام شده و برای پل‌های تخریب شده نیز باکس تعبیه خواهد شد.

,

مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: نیروهای سپاه و بسیج از روز گذشته در منطقه حضور دارند و فعلا به اندازه کافی نیرو وجود دارد و اگر نیاز باشد به نیروهای ارتش نیز اعلام خواهیم کرد تا برای تجسس افراد مفقود شده کمک کنند.

,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه