اخبار داغ

معضل تاکسی ها در چرداول؛

تاکسی ها مشکلی که در چرداول حل نشده باقی ماند

تاکسی ها مشکلی که در چرداول حل نشده باقی ماند
افزایش نامناسب نرخ کرایه تاکسی ها وعدم خدمات رسانی مناسب آن همواره باعث نارضایتی مردم چرداول شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حمل ونقل یکی از نقاط قوت هر جامعه پیشرفته ای است که می تواند در جذب گردشگر وتوسعه منطقه موثر باشد زمانی که حمل ونقل سریع ، امن وبه موقع باشد رضایت عمومی مردم ودر نتیجه آسان تر شدن کارها ورفاه عمومی را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

یکی از انواع روش های حمل ونقل، تاکسی ها می باشند که در داخل وخارج شهر ها فعالیت می کنند وباید به نوعی ساماندهی شده تا هم به راحتی در دسترس باشند وهم نرخ تاکسی ها  توسط نهادهای دولتی کنترل شود.

,

شهرستان چرداول از گذشته با این معضل روبه رو بوده وتاکسی ها چه در داخل وچه در خارج به درستی ساماندهی نشده اند از این رو باعث نارضایتی مردم دراین بخش شده است وهر ساله نرخ های غیرمنطقی به عنوان کرایه تاکسی اعمال می شود.

,

احمدبیگی  یکی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: متاسفانه به رغم گسترده بودن شهرستان مکان مناسبی برای تاکسی های در سطح شهرستان تعبیه نشده واز این مردم برای سوار شدن به تاکسی باید ساعت ها در گمای آفتاب منتظر بمانند.

,

وی افزود:افزایش قیمت ها همیشه افزایش کیفیت همراه بوده ولی این روند در شهرستان چرداول برعکس است وبه صورت غیرمنطقی هرساله نرخ کرایه تاکسی ها افزایش می یابد.

,

این شهروندچرداولی تصریح کرد:تاکسی ها در سطح شهرستان به خوبی ساماندهی نشده اند که مسئولین محترم شهرستان باید این معضل قدیمی را برای همیشه حل وفصل کنند.

,

نرخ کرایه تاکسی ها افزایش یافته است

, نرخ کرایه تاکسی ها افزایش یافته است, نرخ کرایه تاکسی ها افزایش یافته است,

مرادی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: نرخ کرایه تاکسی ها درون شهری و برون شهری افزایش یافته است.

,

وی افزود:مسابرهای شخصی وآزانس های غیرقانونی در سطح شهرستان وهمچنین عدم سازوکار مناسب ونداشتن تریمینال  باعث شده تا کرایه تاکسی افزایش یابد.

,

مرادی بیان داشت: ترمینال ها مرکز شهرستان دارای وضعیت خوبی نیستند وباید ساماندهی شوند.

,

, ,

 

,

 

,

چرداول نیازمند داشتن ترمینال است

, چرداول نیازمند داشتن ترمینال است, چرداول نیازمند داشتن ترمینال است,

محمد نجفی از کارشناسان توسعه شهری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: چرداول به عنوان یکی از ورودی های اصلی استان ایلام یک ترمینال مناسب برای ساماندهی مسافربرها ندارد.

,

وی افزود: برای این مشکل هیچ گاه اراده خاصی در چرداول برای حل این مشکل و احداث یک ترمینال وجود نداشته واز طرفی هم از دایره پیگیری مسئولین خارج شده است.

,

نجفی تصریح کرد: دراین شرایط است که هر روز شاهد قیمت های تازه مسافربرهای درون شهری و برون شهری هستیم زیرا ساماندهی مناسبی وجود ندارد.

,

درپایان باید گفت که این معضل قدیمی از سال ها گذشته همواره باعث نارضایتی مردم بوده که باید تاکسی ها در سراسر شهرستان ساماندهی شده وبه مردم خدمات مناسب ارائه دهند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه