اخبار داغ

محمود صفری شهردار اردبیل شد

محمود صفری شهردار اردبیل شد
محمود صفری با ۱۱ رای شورای شهر، بعنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، عصر روز چهارشنبه و در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل، محمود صفری با یازده رای شورا، بعنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

 

,

صفری متولد شهریور ماه ۱۳۵۲ در محله اجیرلو واقع در چهارراه ژاندارمری اردبیل، در سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه و در سال ۱۳۷۶ بعد اخذ لیسانس در رشته معارف اسلامی و طی نمودن دوران سربازی به استخدام اداره کل مسکن و شهرسازی در آمده است.

,

بعد از ۸ سال فعالیت به عنوان معاون و رییس حراست در سال ۱۳۸۵ به عنوان رییس اداره املاک ( رییس زمین شهری ) و از سال ۱۳۸۷ به عنوان معاون املاک و حقوقی که متشکل از ۳ اداره ( املاک ، حقوقی ، فنی مهندسی ) می باشد، منصوب می شود و همزمان کارشناسی ارشد رشته حقوق را در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  اخذ می کند.

,

فعالیتهای شبانه روزی وی در اتمام  طرح ها، مساکن مهر و برنامه های تکلیفی و اخذ رتبه های برتر در این زمینه باعث تقدیر و دریافت لوح مخصوص از طرف وزیر و و ریاست محترم جمهوری می شود.

,

وی همزمان به صورت افتخاری، خادم دارالقرآن بوده و از سال ۱۳۸۲ تا به امروز مدیریت این موسسه عاام المنفعه و خیریه را بر عهده دارد.

,

دارالقرآن الکریم استان اردبیل دارای ۱۴ مرکز قرآنی شهرستای استان و ۱۰ مدرسه با رویکرد قرآنی در شهر اردبیل بوده و همچنین برای تامین هزینه های و توسعه مراکز قرآنی اقدام به راه اندازی کارخانه شن و ماسه و بتن آماده نموده و توانسته نزدیک برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه