اخبار داغ

دولت مردمی دولت وفاق ملی است؛

وزرای پیشنهادی رئیسی شائبه وابستگی جناحی را از بین برد/ مشکلات کشور با پرهیز از جناح بازی حل می‌شود

وزرای پیشنهادی رئیسی شائبه وابستگی جناحی را از بین برد/ مشکلات کشور با پرهیز از جناح بازی حل می‌شود
رئیس جمهور کشور در سخنانی از وجود دولت مردمی به دور از هرگونه مرزبندی در ۴ سال آینده خبر داد که در آن جناح‌های سیاسی، دسته بندی‌های قومی، مذهبی و گروهی رنگ می‌بازد و همه مردم دست در دست یکدیگر برای تحقق ایرانی قوی، ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هم پیمان می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، کشور ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند؛ مشکلات معیشتی و اقتصادی در کنار وضعیت فوق بحرانی کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده و گویی نفس‌ها به شماره افتاده است. دولت یازدهم و دوازدهم «بدترین‌ها» را طی ۸ سال برای ملت رقم زد که ثمره آن کارد را به استخوان مردم رسانده و آینده غیر قابل کنترلی را پیش روی ما گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
تشکیل دولت مردمی فارغ از جناح بندی امیدوار کننده است
, تشکیل دولت مردمی فارغ از جناح بندی امیدوار کننده است, تشکیل دولت مردمی فارغ از جناح بندی امیدوار کننده است,
 
,
سید ابراهیم رئیسی در سخنانی از وجود دولت مردمی به دور از هرگونه مرزبندی در ۴ سال آینده خبر داد و ادعا کرد که در دوره وی جناح‌های سیاسی، دسته بندی‌های قومی، مذهبی و گروهی رنگ می‌بازد و همه مردم دست در دست یکدیگر برای تحقق ایرانی قوی، ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هم پیمان می‌شوند.
,
 
,
برای پی بردن به اهمیت وفاق ملی در تحقق اهداف کشور و نقش آن در رفع مشکلات و توسعه شاخص‌ها، گفتگویی با توحید محمدزاده پژوهشگر مسائل بین‌الملل انجام دادیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مردم مسلمان و انقلابی جمهوری اسلامی پای صندوق‌های رای رفته و از میان سلایق موجود در انتخابات ریاست جمهوری، گفتمانی را انتخاب کردند که خط بطلانی بر جناح‌بندی‌های ساختگی و باندبازی‌هایی که حقوق مردم را نادیده می‌گرفتند زده است گفت: دولت منتخب دولتی است مردمی که برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
,
 
,
انحصار قدرت در دست جناح‌ها آفت دولت است
, انحصار قدرت در دست جناح‌ها آفت دولت است, انحصار قدرت در دست جناح‌ها آفت دولت است,
 
,
محمدزاده با اشاره به اینکه یکی از آفت‌هایی که نهاد دولت در جمهوری اسلامی با آن مواجه بوده، انحصار قدرت در دست جناح‌ها است افزود: این احزاب و جناح‌ها متاسفانه بعضاً منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح داده‌اند و همین موضوع موجب فساد و عدم موفقیت نهاد دولت در بسیاری از زمینه‌ها شده است.
,
 
,
پژوهشگر مسائل بین‌الملل تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر جمهوری اسلامی نیاز به حضور یک دولت انقلابی که ریشه فساد را خشک کند بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.
,
 
,
ریشه اصلی فساد در قوه مجریه است
, ریشه اصلی فساد در قوه مجریه است, ریشه اصلی فساد در قوه مجریه است,
 
,
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع که ریشه اصلی فساد در قوه مجریه است بیان کرد: تاکید ایشان بر روی این موضوع که کشور برای یک تحول عظیم نیازمند یک حرکت انقلابی و اصلاح زیرساخت‌هاست، فضای عمومی برای دعوت از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات را فراهم کرد.
,
 
,
محمدزاده با بیان اینکه مردم در گوشه و کنار کشور در حرکت‌های جهادی شروع به تبلیغ و دعوت از رئیسی کردند گفت: رئیسی با ستادهای مردمی تشکیل شده توسط خود مردم، اکثریت آرا را کسب کرده و با شعار دولت مردمی، دولت سیزدهم را تشکیل داد.
,
 
,
, ,
 
,
وزرای پیشنهادی رئیسی شائبه وابستگی جناحی را از بین برد
, وزرای پیشنهادی رئیسی شائبه وابستگی جناحی را از بین برد, وزرای پیشنهادی رئیسی شائبه وابستگی جناحی را از بین برد,
 
,
وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته، گزینه‌های متعددی برای کابینه دولت سیزدهم گمانه‌زنی می‌شد که بالاخره در تاریخ ۲۰ مرداد، وزاری پیشنهادی به مجلس معرفی شد ادامه داد: افراد معرفی شده و نحوه گزینش وزاری پیشنهادی به گونه‌ای است که هرگونه شائبه وابستگی جناحی، سیاسی، قومی و قبیله‌ای را از بین برد و مردم انقلابی ایران را امیدوارتر کرد.
,
 
,
عموم وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم جوانان هستند
, عموم وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم جوانان هستند, عموم وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم جوانان هستند,
 
,
محمدزاده با بیان اینکه عموم وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم جوانان هستند بیان کرد: میانگین سنی افراد انتخاب شده به سن انقلاب می‌رسد و این یعنی شروع یک تحول عظیم در مدیریت و ایجاد حرکت و جنبش در ارکان مختلف نظام.
,
 
,
استفاده از نیروهای جوان و متخصص کشور را از حالت آشفتگی خارج می‌کند
, استفاده از نیروهای جوان و متخصص کشور را از حالت آشفتگی خارج می‌کند, استفاده از نیروهای جوان و متخصص کشور را از حالت آشفتگی خارج می‌کند,
 
,
پژوهشگر مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای جوان و متخصص کشور را از حالت آشفتگی خارج خواهد کرد و کشور با اصول مدیریتی جدید و منطبق با علم روز مدیریت خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امروز به لطف و عنایت خداوند متعال کشور عزیزمان ایران برخوردار از جوانانی متخصص است که در حوزه‌های مختلف مدیریتی حرفی برای گفتن دارند افزود: جوانان ما می‌توانند منشاء خیر و برکت برای برای نظام اسلامی باشند.
,
 
,
وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت که هیچ یک از رئوسای جمهور قبلی کشور، تا این حد به جوانان اعتماد نکرده بودند و امروز امیدها به دولت سیزدهم برای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی و سیاسی بیشتر شده است.
,
 
,
محمد زاده بیان داشت: در شرایطی که کشورمان درگیر تحریم‌های بین‌المللی است، مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی که از عدم کارآمدی دولت‌های یازدهم و دوازدهم ناشی شده‌اند و مشکلات ناشی از همه‌گیری کوئید ۱۹ برجای خود باقی مانده‌اند، اقدام رئیسی در معرفی کابینه دولت مردمی امیدها را روشن کرد و در روزها و ماه‌های آینده با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، شاهد رفع مشکلات کشور خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه