اخبار داغ

پیش از ظهر امروز انجام شد؛

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بیمارستان کلاله+ تصاویر

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بیمارستان کلاله+ تصاویر
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای و جمعی از اعضای این کمیسیون از بیمارستان شهرستان کلاله بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ پیش از ظهر امروز، شهریاری رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، آریانپور نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله بازدید کردند؛ پس از بازدید در جلسه ای که روسای بهداشت و درمان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات درمانی این چهار شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما, ص),

بابک عرب رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) در این جلسه، گفت: برای ارائه خدمات بهتر به بیماران بخصوص کرونایی، ضرورت دارد برخی کمبودها و مشکلات مرتفع شود.

, ص),

وی افزود: نیاز جدی به ژنراتور برق اضطراری، امکانات گرمایشی و سرمایشی، دستگاه اکسیژن ساز، تامین نیروی انسانی بر اساس چارت بیمارستانی؛ همچنین تامین اعتبار برای تکمیل زیست پزشک با مشارکت خیرین و تامین دستگاه اتولایزر برای آزمایشگاه و غیره مد نظر قرار گیرد.

,

عرب پس از جلسه در گفتگوی با خبرنگار ما، اعلام کرد: مقرر شد؛ تهیه چند دستگاه اسپیلت با مشارکت خیر نیک اندیش آقای شهرکی انجام گیرد؛ ضمن اینکه دکتر جان بابایی قولِ در نظر گرفتن اعتبار برای تکمیل زیست پزشک با مشارکت خیرین را نیز اعلام کرد.

,

رئیس بیمارستان کلاله گفت: آنگونه که از خروجی جلسه به دست آمد؛ تامین نیازهای اعلام شده انشاءالله با همراهی آریانپور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان محقق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه