اخبار داغ

بهترین ایده های طراحی کم هزینه باغ را اینجا دنبال کنید

بهترین ایده های طراحی کم هزینه باغ را اینجا دنبال کنید
روش های مختلفی برای طراحی کم هزینه باغ وجود دارد و در صورتی که نسبت به این موضوع دقت و توجه کافی را داشته باشید و در اینجا ایده هایی جذاب برای طراحی کم هزینه باغ را آورده ایم که می توانید با بهره جستن از آن، ایده های خود را خلق کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روش های مختلفی برای طراحی کم هزینه باغ وجود دارد و در صورتی که نسبت به این موضوع دقت و توجه کافی را داشته باشید، می توانید با سرمایه گذاری محدودتر، یک فضای باز زیبا و جذاب ایجاد کنید که برای شما و خانواده مناسب باشد. بدیهی است که همیشه نمی توان از هزینه های زیاد برای فضاسازی و طراحی باغ لوکس استفاده کرد و هنرمندی اینجا خواهد بود که با صرفه بودجه محدودتر، به چنین چیزی دست یابید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طراحی باغ,

چه از طریق استفاده از مواد بازیافتی و چه رنگ آمیزی وسایل و تجهیزات قدیمی، می توانید به فضای باغ خود رنگ و رونق زیادی بخشیده و آن را از حالت بی روح قدیمی خارج کنید.

,

در اینجا ایده هایی جذاب برای طراحی کم هزینه باغ را آورده ایم که می توانید با بهره جستن از آن، ایده های خود را خلق کنید.

,

 

,

, ,

ایده های طراحی کم هزینه باغ

,

 

,

برای طراحی یک باغ با هزینه های محدودتر، ایده های زیر را دنبال کنید:

,

 

,

مبلمان پالتی بسازید

,

 

,

پالت چوبی از محبوب ترین و در عین حال ارزان ترین گزینه ها برای ایجاد در فضای سبز باغ محسوب می شود. اغلب شما می توانید پالت ها را به صورتی بسیار ارزان ایجاد کرده و حتی در بازارهای محلی، مدل های دست دوم آن ها را با قیمتی محدود، خریداری کنید. حال قرار دادن این پالت ها به هر شکلی در فضای باغ، مطابق سلیقه شما، میسر خواهد بود.

,

 

,

, ,

گودال آتشین ایجاد کنید

,

یک گودال آتش می تواند جلوه ای فوق العاده در فضای باغ ایجاد کرده و برای جمع شدن در اطراف برای طولانی کردن عصرهای زمستانی، عالی خواهد بود. این تجهیزات جذاب، دارای هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر تجهیزات باغی بوده و در ضمن پتانسیلی عالی برای سپری کردن غروب های آخر هفته دارد. چندین روش برای انجام این کار وجود دارد، اما یکی از ساده ترین آن ها، آجر چینی و ایجاد گودال مناسب است.

,

 

,

گلدان های خود را آماده کنید

,

 

,

همه ما همیشه تعدادی گلدان بدون استفاده داریم که مدت ها است در گوشه انباری خاک می خورند. این گلدان ها را بیرون آورده و با تمیز کردن آن ها، گلکاری و نگهداری از گیاهان را آغاز کنید. شما می توانید از پرایمر روی گلدان های تمیز و خشک اسپری کرده و با رنگ اکلریلیک در فضای باز، روح دوباره ای به ان ها ببخشید.

,

 

,

, ,

بازیافت بطری های پلاستیکی را از دست ندهید

,

 

,

در دنیایی که شعارهای زیادی برای جلوگیری آلودگی زمین از پلاستیک های یک با رمصرف داده می شود، گاهی اوقات فراموش می کنیم که چطور می توان از این بطری ها برای منظورهای دیگر استفاده کرد. استفاده مجدد از بطری های پلاستیکی استفاده شده، به عنوان کاشت یک ایده طراحی باغ ارزان و سازگار با محیط زیست مطرح خواهد بود.

,

 

,

گیاهان مقرون به صرفه بکارید

,

 

,

یک روش آسان برای بهبود ظاهر باغ شما کاشتن گل و گیاه است که در فصل گلدهی می تواند فضای باغ را بسیار زیبا و سحرانگیز نماید. می توانید آن ها را در یک ظرف بکارید و در فصل زمستان به فضای خانه انتقال دهید یا به شکلی دیگر گونه هایی را برای کاشت انتخاب کنید که برای آب و هوای متغیر، کاملا مناسب باشند.

,

 

,

سبزیجات پرورش دهید

,

 

,

پرورش گیاهان و سبزیجات خود در باغچه شما نه تنها بسیار سودآور است و به ظاهر باغ شما می افزاید، بلکه می تواند در خرید غذای شما در ماه های تابستان در هزینه شما صرفه جویی کند. کاشت ریحان، پیازچه، نعناع و ... را فراموش نکنید.

,

 

,

درخت بکارید

,

 

,

تا می توانید درخت بکارید و هرگز از این کار دلسرد و مایوس نشوید. کاشت هر درخت نوعی شروع زندگی است و برای دنبال کردن بهترین ایده های طراحی کم هزینه باغ، خوب است که از نهال کاری شروع کرده و درختان باغ را با دست و رسیدگی خود، به ثمر برسانید.

,

 

,

سخن پایانی

,

 

,

همیشه می توان برای کاهش دادن هزینه های طراحی یک باغ، برخی از تجهیزات آن را حذف کرده یا در گل کاری و کاشت انواع گیاهان، صرفه جویی به عمل آورد. اما به یاد داشته باشید که اصل کنترل هزینه ها، به معنای مدیریت آن ها و نزدیک ماندن به طرح اولیه اصلی خواهد بود. از این روی با سپردن این کار به دست تیم های حرفه ای و دارای تجربه کافی، می تواند نتیجه به مراتب بهتری با صرف بودجه کمتر، به همراه داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه