اخبار داغ

مدرس حوزه ودانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) و واقعه کربلا

ضرورت تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) و واقعه کربلا
مدرس حوزه ودانشگاه گفت: واقعه کربلا باید برای عموم مردم تبیین شود تا مردم ادامه دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "عمران احمدی"،  مدرس حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگار  ایلام بیدار  گفت: محرم 1400 متفاوت برگزار شد و خطر کرونا مردم را تهدید می کرد به همین خاطر مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: قیام امام حسین (ع) و ایام عاشورا سرشار از نکته های ناب است که می تواند رهگشای جوانان امروزه باشد.

,

احمدی در ادامه گفت: همواره باید پیرو مکتب عاشورا باشیم تا از آسیب های در امان باشیم و وجامعه را به سوی ارزش های والا سوق دهیم.

,

مدرس حوزه ودانشگاه بیان داشت: محرم و عاشورا فقط عزاداری نیست بلکه تزکیه نفس ، آزادگی ، دینداری ، مشارکت همگانی در اصلاح امور جامعه وحرکت دادن جامعه به سوی ارزش های والا از جمله اهداف مهم قیام امام حسین (ع) است.

,

وی خاطرنشان کرد: عده ای با زنده نگه داشتن واقعه عاشورا مخالفت می کنند و آن را قدیمی می خوانند اما از این نکته غافل هستند که زنده نگه داشتن واقعه عاشورا باعث تقویت ایمان و فرهنگ اسلامی  شده و جامعه را از خطرات حفظ می کند.

,

احمدی تصریح کرد: هیچ چیز مانع عشق و ارادت مردم به سرور وسالار شهیدان نیست و همین امر می توانند به عنوان ذخیره آخرت نجات بخش انسان ها باشد.

,

مدرس حوزه ودانشگاه بیان داشت: واقعه کربلا باید برای عموم مردم تبیین شود تا مردم ادامه دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشند.

,


 
انتهای پیام/ر

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه