اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان یزد:

۱۶۷۰ خودرو پلاک غیربومی در استان یزد جریمه شدند/ ممنوعیت تردد تا ۵ شهریور ادامه دارد

۱۶۷۰ خودرو پلاک غیربومی در استان یزد جریمه شدند/ ممنوعیت تردد تا ۵ شهریور ادامه دارد
سرهنگ حاجی ده آبادی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد تا ۵ شهریور ادامه دارد، گفت: تاکنون ۱۶۷۰ خودرو پلاک غیربومی در استان یزد جریمه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به جریمه پلاک‌های غیربومی از شروع ممنوعیت طرح تردد در جاده‌های استان یزد اشاره کرد و گفت: ۱۶۷۰ خودرو پلاک غیربومی از روز ۲۴ مرداد الی ۳۰ مردادماه در جاده‌های استان یزد جریمه شده و به سمت شهرهای خود بازگردانده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس پلیس راه یزد اضافه کرد: طرح ممنوعیت ترددها تا روز ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت و چنانچه خودرو پلاک غیربومی به استان یزد سفر داشته باشند، اعمال قانون شده و به سمت شهرهایشان بازگردانده می‌شوند.

,

وی ادامه داد: از زمان اعمال قانون، رانندگان به مدت یک ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت جریمه خودرو اقدام کنند، در غیر این صورت جریمه آنها دو برابر خواهد شد.

,

حاجی ده آبادی با بیان اینکه اگر جریمه پلاک خودرو به ۳ میلیون تومان رسید، خودرو در اولین ایست بازرسی توقیف خواهد شد، افزود: چنانچه راننده متخلف همچنان به مسیر خود ادامه دهد و توجهی به قوانین و مقررات و محدودیت‌های کرونایی نداشته باشد، هر ۲۴ ساعت یک قبض جریمه یک‌میلیون تومان برای وی صادر می‌شود.

,

رئیس پلیس راه یزد در پاسخ به سؤال اینکه اگر پلاک بومی در زمان ممنوعیت تردد در جاده‌های استان جریمه شده باشد از چه مرجعی باید پیگیری کند؟ گفت: اجرائیات راهنمایی و رانندگی نسبت به جریمه پلاک‌های بومی بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد و اگر مشکلی بود، جریمه لغو می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه