اخبار داغ

خطیب در صحن علنی مجلس:

شرایط امنیتی منطقه به طور شتابان در حال تغییر است

شرایط امنیتی منطقه به طور شتابان در حال تغییر است
وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده‌ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دفاع از برنامه‌های خود، اظهار کرد: سربازخانه گمنام امام زمان تمام تلاش و زحمات خودشان را وقف امنیت کشور کرده‌اند و در مصاف با دشمنان، توطئه‌ها، فتنه‌ها، سرکردگان جبهه استکبار و گروهک‌های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس خودشان را تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خطیب گفت: شهدای وزارت اطلاعات غریبانه به شهادت می‌رسند و نام مبارکشان غریبانه می‌ماند.

,

وی تاکید کرد: از رئیس‌جمهور که اعتماد کردند و بنده را از جمع سربازان گمنام انتخاب کردند تا بتوانم در کابینه مردمی در جهت ایران قوی قدم بردارم تشکر می‌کنم.

,

وزیر پیشنهادی اطلاعات تاکید کرد: شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده‌ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.

,

خطیب گفت: وزارت اطلاعات باید با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شئون امنیتی و هشیاری در دیده‌بانی و مرزبانی همه جانبه، ابعاد پیچیده و لایه های مختلف امنیتی را در مقیاس ملی، فراملی و منطقه‌ای شناسایی کند. لازمه این بالندگی، تحولی است که پویایی و هوشمندی مستمر در تشکیلات اطلاعات کشور را می‌طلبد.

,

وی گفت: وزارت اطلاعات یک نهاد حاکمیتی و است و باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز کند.

,

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: با امید به آینده روشن و توام با سرافرازی برای ملت، این نوید را می‌دهیم که امروز اگرچه نظام بین‌المللی و منطقه ای درحال پوست اندازی تمام عیار است و مولفه های پوشالی قدرت غرب در حال افول است. تسلسل شکست های اطلاعاتی شیطان بزرگ و اذناب منطقه‌ای آن بیانگر این است که این روند به یمن بیداری اسلامی در حال تداوم است.

,

ادامه دارد ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه