اخبار داغ

سخن نگاشت؛

مردم به توطئه تحریم انتخابات پاسخ قاطعی دادند

مردم به توطئه تحریم انتخابات پاسخ قاطعی دادند
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور سیزدهم تأکید کردند: از مدتی پیش، در محافل سیاستگذاری دشمنان کشور و دشمنان جمهوری اسلامی، یک توطئه‌ی تحریم انتخابات طرّاحی شده بود که در داخل هم بعضی از روی غفلت، بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال میکردند؛ مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ هر چند دشمن طی سال‌های پس از انقلاب و به‌خصوص در انتخابات اخیر به‌شدت موضوع مشارکت را نشانه گرفته بود و پروژه هرچند شکست‌خورده بی‌اعتماد سازی و کاهش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات را دنبال می کرد اما ملت ایران در روز ۲۸ خردادماه بار دیگر بر تمامی این توطئه ها فائق آمدند و یکپارچگی، عزم و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان و به خصوص بدخواهان کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در همین رابطه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور سیزدهم بار دیگر با اشاره به حماسه ملت در انتخابات ۲۸ خردادماه فرمودند: «بحمدﷲ انتخابات در سلامت کامل، با امنیّت کامل برگزار شد. بنده تشکّر میکنم؛ هم از برگزارکنندگان انتخابات در بخشهای مختلف، هم از تأمین‌کنندگان امنیّت انتخابات که کار بسیار مهمّی بود، و هم بخصوص از حضور مردم. از مدّتی پیش، در محافل سیاستگذاری دشمنان کشور و دشمنان جمهوری اسلامی، یک توطئه‌ی تحریم انتخابات طرّاحی شده بود که در داخل هم بعضی از روی غفلت، بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال میکردند؛ مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند. شرکت مردم هم خوب بود؛ با توجّه به اوضاع و احوالی که وجود داشت، شرکت مردم، شرکت خوبی بود و نشان‌دهنده‌ی حضور مردم در عرصه بود. خدا را شکر میکنیم و از مردم هم تشکّر میکنم.»

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه