اخبار داغ

مرز مهران برای تردد مسافر همچنان بسته است

مرز مهران برای تردد مسافر همچنان بسته است
استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای تردد مسافر همچنان بسته است و برای کسانی که از مرز مهران وارد می‌شوند تست پی سی ار با تعرفه دولتی و ارائه ماسک در بدو ورود ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد نوذری روز یکشنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: شرایط استان اصلا خوب نیست، میزان مبتلایان و بستری‌ها در حال افزایش است و تعداد فوتی‌ها نسبت به ماه قبل روند افزایشی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ۴۴۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد حال ۸۱ نفر مشکل حاد دارند و این روند به شکلی ادامه دارد که کار ما در حوزه درمان سخت‌تر شده و پزشکان و کادر درمان را نیز خسته کرده‌اند.
,
 
,
استاندار ایلام با اشاره به تعطیلی ۶ روزه کشور و استان که با هدف کاهش ابتلا و نظارت بیشتر بر اصناف، بازار و اجرای محدودیت‌ها اجرا شد گفت: امیدواریم تا اخر هفته شاهد عبور این پیک از استان و کشور باشیم.
,
 
,
نوذری با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون ۳۰ درصد جامعه هدف ایلام(۱۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری) در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، ابراز داشت: تاکنون ۱۶۴ هزار و ۱۴۳ دز واکسن معادل ۳۰ درصد در استان تزریق شده و ۲۰ هزار دوز دیگر وارد شده و با پیگیرهای مداوم در حال رایزنی برای دریافت دوزهای بیشتر هستیم.
,
 
,
وی استقبال مردم از واکسیناسیون و اقدامات انجام شده را مطلوب اعلام کرد و گفت: تنها راه عبور از این پیک سخت و خطرناک تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است، که در حال فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی به منطور تامین واکسن از مرکز و سرعت واکسیناسیون در استان هستیم.
,
 
,
نوذری با بیان اینکه مرز مهران برای تردد مسافر همچنان بسته است و برای کسانی که از مرز مهران وارد می‌شوند تست پی سی ار با تعرفه دولتی و ارائه ماسک در بدو ورود ضروری است، بر تامین ماسک در پایانه مرزی، تامین پرستار و پزشک و تجهیزات و امکانات لازم برای دانشگاه علوم پزشکی و طرح شهید سلیمانی تاکید و بیان کرد: هلال احمر و تامین اجتماعی در حوزه درمان و سایر دستگاه‌ها در حوزه خدمات تامین تجهیزات در این زمینه همکاری کنند.
,
 
,
انتهای پیام
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه