اخبار داغ

با اتمام دهه اول محرم مشخص شد؛

رعایت ۸۱درصدی پروتکل های بهداشتی توسط ۱۸۰۰ هیئت استان مرکزی

رعایت ۸۱درصدی پروتکل های بهداشتی توسط ۱۸۰۰ هیئت استان مرکزی
بنا بر گزارش سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۸۱ درصد هیئت های مذهبی استان با رعایت دستور العمل های بهداشتی کرونایی، شعور حسینی را در کنار شور حسینی به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ با آغاز دهه اول محرم، یک‌هزار و ۸۰۰ هیات مذهبی در استان مرکزی اقامه عزاداری کردند و بیش از صد نفر در قالب گروه هایی از نخستین روز ماه محرم بر فعالیت این هیات‌ها نظارت کردند که به گفته حجت الاسلام عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مجموع بیش از ۸۱ درصد از هیات‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

, ,

همچنین سید علی آقازاده استاندار مرکزی در ستاد کرونای استان در خصوص برگزاری مراسم های محرم بیان کرد: نسبت به سال گذشته بهتر عمل کردیم چراکه تجربه سال قبل را داشتیم، سازمان تبلیغات با بضاعت خود، خوب عمل کرد، نظارت مناسبی اعمال شد و امسال عزاداری ها بهتر بود و امیدواریم که تبعات کمتری را نسبت به سال گذشته تجربه کنیم.

, .,

جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با تشکر از مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری های دهه اول محرم، گفت: با توجه به اینکه با شروع ماه محرم، مجموعه بهداشت و درمان نگران تشدید این بیماری بود، اما خوشبختانه مردم فهیم و با فرهنگ استان مرکزی، با ادغام شور و شعور و برپایی همزمان سوگواری و مجالس عزا برای حضرت امام حسین علیه‌السلام، در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی نشان دادند، همپا و همراه کادر بهداشت و درمان هستند.

,

, ,

وی افزود: خوشبختانه در این شب ها و به طور نسبی به خصوص دست اندرکاران برپایی و بانیان این مجالس و هیات های بزرگ و نام آشنا و پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

, وی افزود: خوشبختانه در این شب ها و به طور نسبی به خصوص دست اندرکاران برپایی و بانیان این مجالس و هیات های بزرگ و نام آشنا و پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند,

پیش از این نیز روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار دومین گزارش ناظران وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات از رعایت ۸۰درصدی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی در سراسر کشور که حدود دو برابر متوسط جامعه است، خبر داده بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه