اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

پرداخت تسهیلات ۴۴۷ میلیارد تومانی اشتغال پایدار در سال جاری

پرداخت تسهیلات ۴۴۷ میلیارد تومانی اشتغال پایدار در سال جاری
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از پرداخت ۴۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پایدار تا پایان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز سهندی در گفت‌و گو با خبرنگار اروم‌نیوز اظهار کرد: در سال جاری پرداخت ۴۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پایدار تا پایان سال تعهد بودجه‌ای اشتغال کمیته امداد استان است که از این میزان ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پایدار برای ۲۷۲ نفر از مددجویان استان تا کنون پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: در سال جاری ضمن شناسایی  ۵ هزار و ۴۶۲ نفر از مستعدین اشتغال برای بیش از ۴ هزار نفر از آن‌ها جهت بهره‌مندی از خدمات اشتغال پرونده اشتغال تشکیل شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از اهداف کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی ایجاد اشتغال پایدار و خارج شدن مددجویان از پوشش کمیته امداد است، ابراز کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار به مددجویان استان تا پایان سال جاری بیش از ۴۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پایدار پرداخت خواهد شد.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اظهار کرد: کمیته امداد استان ۸ هزار و ۹۱۲ اجرای طرح اشتغال و یک‌هزار و ۷۳۰ کاریابی برای سال جاری هدف گذاری شده است.

,

سهندی تاکید کرد: در سال جاری چالدران با پرداخت ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۳۸ مددجو بیشترین ایجاد اشتغال پایدار مددجویی استان را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه