اخبار داغ

استاندار ایلام:

۳۰ درصد جامعه هدف استان ایلام واکسینه شدند

۳۰ درصد جامعه هدف استان ایلام واکسینه شدند
ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه اجرای محدودیت های هوشمند در دستور کار مسئولان ایلام باشد، گفت: ۳۰ درصد جامعه هدف استان واکسینه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، محمد نوذری  در ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: شرایط استان اصلاً خوب نیست، میزان مبتلایان و بستری‌ها در حال افزایش است، این در حالیست که تعداد فوتی‌ها نسبت به ماه قبل روند افزایشی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: هم اکنون ۴۴۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد حال ۸۱ نفر مشکل حاد دارند و این روند به شکلی ادامه دارد که کار ما در حوزه درمان سخت‌تر شده و پزشکان و کادر درمان را نیز خسته کرده‌اند.

,

استاندار ایلام با اشاره به تعطیلی ۶ روزه کشور و استان که با هدف کاهش ابتلاء و نظارت بیشتر بر اصناف، بازار و اجرای محدودیت‌ها اجرا شد با تقدیر از همه عوامل و افرادی که در این مدت در روند بهبود شرایط کمک کردند و همچنین با تشکر از همراهی اصناف، بازاریان و مردم که نقش آفرین بودند، عنوان کرد: امیدواریم که این تلاش‌ها منتج به نتیجه شود و تا آخر هفته شاهد عبور این پیک از استان و کشور باشیم.

,

وی همچنان بر ضرورت رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های عمومی و جمع‌های خانوادگی تاکید کرد و گفت: تدابیری اندیشیده شود تا در بازار، مغازه‌ها ودر مکان‌های عمومی ماسک و مواد ضد عفونی کننده وجود داشته باشد و فروشندگان ضمن رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک مردم و مراجعان را تشویق به استفاده از ماسک کنند.

,

نوذری با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون ۳۰ درصد جامعه هدف ایلام (۱۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری) در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، ابراز داشت: تاکنون ۱۶۴ هزار و ۱۴۳ دز واکسن معادل ۳۰ درصد در استان تزریق شده و ۲۰ هزار دوز دیگر وارد شده و با پیگیرهای مداوم در حال رایزنی برای دریافت دوزهای بیشتر هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه