اخبار داغ

گزارش تصویری؛

مرکز اندازه‌گیری منطقه عملیاتی خانگیران سرخس

مرکز اندازه‌گیری منطقه عملیاتی خانگیران سرخس
تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری، بزرگ‌ترین رویداد تعمیراتی در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس است که هر ساله در این بخش از تاسیسات تولید گاز که به مصابه شریان‌های اصلی تامین گاز در منطقه به حساب می‌رود، انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری، بزرگ‌ترین رویداد تعمیراتی در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس است که هر ساله در این بخش از تاسیسات تولید گاز که به مصابه شریان‌های اصلی تامین گاز در منطقه به حساب می‌رود، انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری به لحاظ اهمیت و با توجه به آنکه انجام این تعمیرات مستلزم قطع کامل جریان گاز است، از ماه‌ها قبل با هماهنگی با شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، برنامه‌ریزی تلفیقی، نظارت بر تولید، نفت مناطق مرکزی، عملیات انتقال گاز و شرکت ملی گاز ایران با هدف انجام در کمترین زمان ممکن برنامه‌ریزی می شود.

,

به گفته فرشید خیبری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق این تعمیرات از ساعات آغازین روز ۲۶ مردادماه شروع و طبق برنامه در روز ۳۰ مردادماه با انجام بیش از ۴۰۰ مورد درخواست کار تعمیراتی شامل اضطراری، اصلاحی و پیشگیرانه و صرف ۳۴۰۰ نفر ساعت با موفقیت به پایان رسید.

,

وی تعویض و نصب مخزن جدید مایعات گازی را مهم‌ترین بخش تعمیرات امسال عنوان کرد و گفت: انفکاک و خارج‌سازی مخزن قدیمی مایعات گازی پس از ۳۸ سال سرویس و جابه‌جایی و نصب و اتصال مخزن جدید مهم‌ترین بخش کار در تعمیرات امسال بود که به یاری خداوند و همت همکاران با برنامه‌ریزی درست و تلاش شبانه‌روزی در کنار سایر فعالیت‌ها به انجام رسید.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه