اخبار داغ

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۷۷ پروژه هفته دولت در تربت حیدریه

افتتاح و کلنگ زنی ۷۷ پروژه هفته دولت در تربت حیدریه
کریمی گفت: همزمان با هفته دولت ۷۷ پروژه در تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان کریمی، معاون فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 77 پروژه در تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از این تعداد پروژه 68 طرح با هزینه بری 78 میلیارد و 312 میلیون تومان آماده افتتاح و بهره برداری است و در ادامه نیز 9 طرح با اعتبار مورد نیاز 28 میلیارد و 85 میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

,

کریمی مهمترین پروژه های قابل افتتاح را واحد پرورش مرغ تخم گذار در کاج درخت که در شرق کشور بی نظیر است و همچنین گازرسانی به روستاهای محور کامه در بخش مرکزی، بهره برداری از آموزشگاه سه کلاسه، آسفالت معابر سایت مسکن مهر، اورژانس جاده ای سرهنگ و روشنایی معابر برخی روستاها عنوان کرد.

,

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه همچنین از آغاز ترمیم و بهسازی روشنایی برخی معابر شهری، سلف سرویس پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، ساخت ۱۰ کیلومتر خط فشار متوسط میدان بسیج به پست راشد، ۸ کیلومتر خط فشار متوسط در رباط سنگ و ایجاد چند مجموعه ورزشی در روستاها بعنوان پروزه های قابل کلنگ زنی یاد کرد.

,

کریمی در خصوص افتتاح رسمی بیمارستان امام حسین علیه السلام نیز گفت: منتظریم با استقرار دولت جدید این پروژه که بعنوان قطب درمان جنوب خراسان رضوی شناخته می شود توسط یکی از مسئولان کشوری به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه