اخبار داغ

به مناسبت هفته دولت؛

دولت جدید تازه نفس از راه می رسد/ ۸ سال انتظار برای تغییر

دولت جدید تازه نفس از راه می رسد/ ۸ سال انتظار برای تغییر
در آستانه هفته دولت مردم بی صبرانه منتظر هستند دولت جدید فعالیت خود را آغاز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده تا بهانه ای باشد دولت‌ها در مسیر ریل گذاری شده خود تامل بیشتری کنند و بتوانند آن را با مسیر این شهدای توانمند دولت مطابقت دهند.

امسال آغاز هفته دولت با شروع به کار دولت جدید همزمان شده و همین سبب تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا به ویژه شهدای دولت خواهد شد و امید مردم به هم سویی مسیر دولت سیزدهم با شهدای مردمی شهید رجایی و شهید باهنر دوچندان شده است.

در این ایام همگان منتظر هستند آیت الله رئیسی با آغاز به کار دولت خود بتواند مشکلات معیشتی، اشتغال و شرایط بحرانی کرونا را برطرف کند که متاسفانه با بی تدبیری دولت قبلی به اوج خود رسیده است.

حال در این روزها بعد از ۸ سال انتظار منتظر تغییر کابینه دولتی هستیم که بی تدبیری هایش مشکلات بسیاری را ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,

, ,

بسیار امیدواریم دولت جدید بتواند  مشکلات مردم را حل کند

, بسیار امیدواریم دولت جدید بتواند  مشکلات مردم را حل کند, بسیار امیدواریم دولت جدید بتواند  مشکلات مردم را حل کند,

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با گرامیداشت یاد و خاطر شهید رجایی و شهید باهنر به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دولتی که بر سر کار آمده روز چهارشنبه همین هفته یا شنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

, مرصادنیوز, ,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعار این دولت با محوریت مردم است، گفت: همه مردم منتظر هستند دولت جدید کار خود را آغاز کند.

,

حسین زهی تصریح کرد: علاوه بر مشکلات معیشتی، شیوع ویروس کرونا که سبب شده همچنان مردم جان خود را بر اثر ابتلا به آن از دست دهند ناپایان بوده است.

,

وی عنوان کرد: مردم انتظار دارند دولت سیزدهم در راس کار خود در راستای مباحث معیشتی، تامین مسکن و گسترش سلامت همگانی گام بردارد.

,

حسین زهی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستیم دولت جدید بتواند این مشکلاتی که گریبانگیر مردم شده را حل کند.

,

, ,

 

,

دولت‌ها در خدمات رسانی ادامه دهنده راه شهید باهنر و رجایی هستند

, دولت‌ها در خدمات رسانی ادامه دهنده راه شهید باهنر و رجایی هستند, دولت‌ها در خدمات رسانی ادامه دهنده راه شهید باهنر و رجایی هستند,

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه هفته دولت هفته ای است که در آن شهید رجایی و شهید باهنر به شهادت رسیدند، اظهار داشت: دولت‌ها در خدمات رسانی ادامه دهنده راه این شهدا هستند.

, , مرصادنیوز,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: البته دولت جدید که به تازگی بر سرکار آمده اما همه دولتها باید برای سنوات آینده هدف گذاری کنند و هر هفته برنامه های کوتاه و میان مدت خود را به سرانجام برسانند و افتتاح کنند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: این برنامه زمان بندی سبب امید آفرینی میان مردم می شود و دولت نیز در چارچوب یک برنامه منظم پیش خواهد رفت.

,

وی عنوان کرد: اگر دولت بخواهد مقتدر، قوی و کارآمد باشد حتما باید بتواند در این چارچوب، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را با نگاه به اسناد بالادستی به اهداف عالیه خود برساند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه