اخبار داغ

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل:

افزایش ۲۰ برابری تعداد پزشکان ایران بعد از انقلاب/قصور پزشکی در اردبیل کمتر از میانگین کشوری است

افزایش ۲۰ برابری تعداد پزشکان ایران بعد از انقلاب/قصور پزشکی در اردبیل کمتر از میانگین کشوری است
رئیس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل گفت: میزان شکایت از جامعه پزشکی در استان اردبیل کمتر از میانگین کشوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، منصور جعفری نمین صبح امروز به مناسبت روز پزشک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  با بررسی شکایت‌ها از جامعه پزشکی که در حداقل میزان است، آمار قصور پزشکی کمتر از ۲۵ درصد اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه کادر درمانی از زمان آغاز همه گیری بیماری کرونا، افزود: به دلیل شرایط کرونایی امسال نیز مراسم جشن روز پزشک را برگزار نکردیم و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پزشکان و کادر درمانی را در مهار کرونا کمک کنند.

,

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل بزرگترین چالش جامعه پزشکی را رویارویی با برخی بیماری‌ها نظیر کرونا با پاندومی متعدد و اپیدمی فراگیر توصیف کرد و گفت: در مهار بیماری کرونا برخی از همکاران ما دو تا سه شیفته کار می‌کنند و حتی همکاری را سراغ داریم که در یک و نیم سال اخیر حتی دو روز نیز به مرخصی نرفته است.

,

جعفری نمین با بیان اینکه در استان اردبیل پنج سازمان نظام پزشکی فعال است، افزود: در شهرستان اردبیل در مجموع دو هزار پزشک، داروساز، کارشناس بینایی‌سنجی، درمانی و ماما عضو نظام پزشکی هستند.

,

وی با اشاره به فعالیت هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی در استان، ابراز داشت: در حال حاضر هم پزشک عمومی و هم پزشک تخصصی و فوق تخصصی کافی در استان وجود دارد، به طوری که ۲۰ برابر اوایل انقلاب ما پزشک عمومی و متخصص در رشته‌های مختلف داریم.

,

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: ۶۰۰ پزشک عمومی، ۲۵۰ پزشک متخصص و ۱۰۰ پزشک فوق تخصص در رشته‌های مختلف در سطح استان فعالیت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه