اخبار داغ

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی:

جامعه امروز نیازمند تبیین و بازخوانی فرهنگ غدیر است/رویکرد برنامه های غدیر توجه به مناطق حاشیه شهر بود

جامعه امروز نیازمند تبیین و بازخوانی فرهنگ غدیر است/رویکرد برنامه های غدیر توجه به مناطق حاشیه شهر بود
مرادی گفت: در سالجاری مهمترین رویکرد برنامه های غدیر در استان مرکزی توجه به مناطق محروم و حاشیه شهر بود که علاوه بر اقدامات حمایتی برنامه های فرهنگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و انقلابی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام هاشم مرادی مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی ظهر امروز در نشت خبری با اصحاب رسانه گفت:اصحاب رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نقش مهمی در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارند و با توجه به اهمیت مسئله غدیر و ولایت خبرنگاران نقش با اهمیتی در تبیین فرهنگ غدیر و ولایت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: خوشبختانه اصحاب رسانه در استان مرکزی همواره در تبیین واقعه مهم غدیر نقش چشمگیری ایفا کردند و در دهه ولایت سالجاری اقدامات قابل توجهی توسط آنها انجام شد که اهتمام آنها در این مسئله بسیار قابل اقدیر است.

,

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل موفقیت های چشمگیر در طول ۴۲ سال گذشته وجود نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی است و امروز همه باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

,

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی در خصوص غدیر طی چند سال گذشته با هدایت های نماینده ولی فقیه در استان و مشارکت و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای انقلابی  اقدامات بزرگ و چشمگیری انجام داده و به تعبیر آیت الله صدیقی استان مرکزی گوی سبقت را ربوده است.

,

وی ادامه داد: جامعه امروز نیازمند تبیین و بازخوانی فرهنگ غدیر است تا این فرهنگ ارزشی در رفتار و عملکردمان نمود عملیاتی داشته باشد و در اینجا نقش اصحاب رسانه ، فعالین فرهنگی و سایر اقشار تاثیرگذار بسیار مهم است.

,

مرادی اضافه کرد: در سالجاری مهمترین رویکرد برنامه های غدیر در استان مرکزی توجه به مناطق محروم و حاشیه شهر بود که علاوه بر اقدامات حمایتی برنامه های فرهنگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و انقلابی برگزار شد.

,

وی تأکید کرد: محوریت برگزاری برنامه ها مساجد بودکه پیام ها و درسهای مهم غدیر در قالب برنامه های فرهنگب برای اقشار مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان تبیین شد و اعتقاد داریم اگر فرهنگ غدیر در سایر بخش های جامعه جاری شود قطعا شاهد آثار و برکات فراوان آن خواهیم بود.

,

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی با اشاره به برنامه های برگزار شده در دهه امامت بیان کرد: برگزاری برنامه های با رویکرد نشاط اجتماعی در ۱۷ بوستان، ۱۰ مسجد ، توزیع ۸ هزار خطبه غدیر در بین مردم، آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد، توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات خطبه غدیر و نهج البلاغه در صدا و سیما و اعزام کارشناسان فرهنگی و مذهبی برای تولید برنامه در صدا و سیما از جمله برنامه های مهم غدیر در سالجاری بوده است.

,

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت اطعام نیازمندان در روز عید غدیر طبخ عذا در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۹۰۰ دیگ در سطح استان پخت غذا انجام شد و بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع شد.

,

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی خاطر نشان کرد: اجرای نمایشنامه امضای خدا با بازدید بیش از ۹۰ هزار بیننده ، راه اندازی نمایشگاه غدیر با مشارکت ۷۰ موکب، اجتماع طلاب سادات در حوزه خاتم الانبیاء، برگزاری پیش همایش عدالت ازمنظر امیرالمومنین(ع) و برگزاری برنامه های روز مباهله از دیگر اقدامات در راستای دهه امامت و عید غدیر در استان مرکزی بوده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه