اخبار داغ

در راستای کاهش تنش آبی در کلاله؛

احداث مخزن دو هزار متر مکعبی آب در کلاله

احداث مخزن دو هزار متر مکعبی آب در کلاله
فرماندار کلاله گفت: جهت رفع مشکل آبرسانی شهر و روستاهای مجاور کلاله در افق سال ۱۴۱۵، عملیات ساخت مخزن با حجم کلی ۲۰۰۰ متر مکعب، حفر ۶ حلقه چاه و خطوط انتقال آب grp با طول ۵۳ کیلومتر در روستای طوقه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آبرسانی به کلاله که رییس منابع آب، برق و جهادکشاورزی نیز حضور داشتند؛ در گفتگو با گلستان ما، گفت: جهت رفع مشکل آبرسانی شهر و روستاهای مجاور کلاله در افق سال ۱۴۱۵، عملیات ساخت مخزن با حجم کلی ۲۰۰۰ متر مکعب، حفر ۶ حلقه چاه و خطوط انتقال آب grp با طول ۵۳ کیلومتر در روستای طوقه آغاز شده که تاکنون ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی کلی طرح آبرسانی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
محمد ابراهیمی تودرواری بیان داشت:با پیگیری های نماینده محترم مردم شرق استان، فرمانداری و آب منطقه ای، حدود ۱۴ میلیارد تومان موافقتنامه تخصیص اعتبار طرح نهایی شده است که با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات بخشی از مشکلات آب شهرستان رفع خواهد شد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: به جهت بهبود تامین آب شرب شهر کلاله در اوج مصرف، پیگیر تجهیز یک حلقه چاه هستیم که با قرار گرفتن در مدار، ۲۰ لیتر آب بر ثانیه به ظرفیت چاههای موجود شهرستان افزوده می شود.
,
 
,
در پایان فرماندار کلاله بر پیگیری و تسریع عملیات طرح آبرسانی و ساخت مخازن دیگر طرح و افزایش مخازن و تجهیز سایر چاههای حفر شده تاکید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه