اخبار داغ

استاندار اردبیل :

بیله‌سوار، نقطه آغاز منطقه‌آزاد استان اردبیل می شود/ تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین

بیله‌سوار، نقطه آغاز منطقه‌آزاد استان اردبیل می شود/ تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین
استاندار اردبیل گفت: بعد از سال ها انتظار، منطقه‌ آزاد استان اردبیل به تصویب رسیده و منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز در آستانه بهره برداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از انتخاب بیله سواربه عنوان  نقطه آغاز منطقه‌آزاد استان اردبیل نام برد و گفت:  دولت کارهای مطالعاتی را در این خصوص انجام می دهد و  #نقطه‌شروع  منطقه به دلیل وجود گمرک  از بیله سوار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

 وی با بیان اینکه نباید نگران نقطه آغازین منطقه اقتصادی در استان بود، گفت: در آینده امکان افزایش سطح وجود خواهد داشت.

,

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تکمیلزیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و گفت:عملیات اجرایی زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین تا یک ماه دیگر تکمیل و به اتمام می رسد.

,

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است افزود: برق رسانی، گاز رسانی، فیبر نوری بطور کامل انجام شده و بحث آب این مجموعه نیز با هماهنگی شرکت آب منطقه ای تامین شده است.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از سال ها انتظار منطقه ویژه اقتصادی به مرحله بهره برداری رسیده و سازمان مسئول این منطقه  شرکت سرمایه گذاری گروه شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثار گران است و کارهای زیربنایی خوبی را انجام داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه