اخبار داغ

فرماندار زبرخان:

کشف ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در زبرخان/ راه‌اندازی مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی در زبرخان

کشف ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در زبرخان/ راه‌اندازی مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی در زبرخان
سلیمانی گفت: از ابتدای امسال ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز کشف شده است که ۵۰۰ دستگاه استخراج صنعتی کشف شده که از این تعداد ۴۰۰ مورد درون شهرک صنعتی و ۱۰۰ مورد بیرون از شهرک بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید یحیی سلیمانی، فرماندار زبرخان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان گفت: خدمت‌هایی که به مردم داده می‌شود خدمت‌های یک دولت نیست بلکه خدمات نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در بسیاری از شهرها حفظ وضع موجود در دستور کار بود ولی در شهرستان زبرخان به این امر بسنده نکردیم و به توسعه نیز فکر‌ کردیم.

,

فرماندار زبرخان ادامه داد: در شهرستان زبرخان سر و شکل دادن به شهرستان در دستور کار بود ولی در کنار‌ پروژه‌های اجرا و به بهره‌برداری رسید.

,

وی عنوان داشت: در شهرستان ۳۴۰ میلیارد ریال پروژه را در هفته دولت به بهره‌برداری خواهیم رساند.

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: پایش تصویری در چهار شهر شهرستان اجرا شده است و به‌زودی مرکز مانیتورینگ کل شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

,

فرماندار زبرخان تأکید کرد: در راستای استفاده بهینه از منابع، استقلال اتحادیه‌ها در دستور کار قرار‌ گرفت و هشت اتحادیه کارهای اداری استقلال انجام شده است.

,

سلیمانی با اشاره به مشکل کمبود آرد در کشور خاطر نشان کرد: پایش تصویری ۱۰ نانوایی از ۸۰ نانوایی در شهرستان اجرا شده است و به زودی تمام نانوایی‌ها به پایش تصویری متصل خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: با توجه به مصرف آرد، قطعاً در شهرستان در بحث آرد اگر مدیریت نباشد به مشکل خواهیم خورد.

,

فرماندار شهرستان زبرخان ادامه داد: از ابتدای اسفند ۹۸، هزار و ۵۵ مورد بستری که ۸۲۹ نفر ترخیص شدند، ۱۰۰ فوتی قطعی و ۶۶ فوتی مشکوک به کرونا تا این لحظه ثبت شده است. سه هزار و ۱۴۲ مورد آزمایش مثبت و ۴ هزار و ۴۶۷ آزمایش منفی در شهرستان انجام شده است.

,

سلیمانی افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان پنج هزار نفر مشغول کار است و تا الآن دو هزار واکسن در شهرک صنعتی خیام تزریق شده است و در بین شهرک‌های صنعتی استان پیشرو هستیم و تمام کارکنان شهرک صنعتی تا شهریور ماه واکسینه خواهند شد.

,

فرماندار زبرخان تأکید کرد: مرکز خدمات سرپایی بیماران کرونایی در شهرستان آغاز به کار کرد و بیماران می‌توانند برای تزریق داروهای رمدسیویر به این مرکز مراجعه کنند.

,

وی افزود: این مرکز با ۲۰ تخت به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت و طی مرور اضافه خواهد شد.

,

سلیمانی عنوان داشت: در حال حاضر هیچ کارخانه‌ای به دلیل کرونا تعطیل نیست و هیچ کارخانه‌ای به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل نشده است.

,

فرماندار زبرخان تأکید کرد: شهردار شهر اسحاق‌آباد مشخص شده است و باقی شهردارهای شهرهای شهرستان کماکان زمان دارند.

,

وی ادامه داد: پیگیر در اختیار گذاشتن ۴۵ هکتار زمین از مسکن و شهرسازی برای شهرک صنعتی با تکنولوژی بالا در شهرستان زبرخان هستیم.

,

سلیمانی خاطر نشان کرد: ۱۲ هزار بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در شهرستان زبرخان داریم و انتظار داریم تامین اجتماعی یک اداره مستقل در این شهرستان تاسیس کند.

,

وی خاطر نشان کرد: پیگیری اضافه کردن سه و نیم هکتار زمین به بخش شهر درود هستیم تا مشکلات گسترش این شهر حل شود.

,

فرماندار زبرخان تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۰ ردیف بیمارستان زبرخان اضافه شده است و زمین از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی تحویل داده شده و د‌ر حال طی مراحل اداری تخصیص است، البته باید پس از این مراحل مجوز از کمیسیون ماده ۲۳ را بگیریم.

,

سلیمانی با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان و تلاش‌ها برای جلوگیری از استفاده از برق برای مصارف استخراج رمز ارز گفت: شهرستان زبرخان رتبه اول کشف دستگاه‌های بیت کوین در استان را از آن خود کرده است.

,

وی بیان داشت: از ابتدای امسال ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز کشف شده است که ۵۰۰ دستگاه استخراج صنعتی کشف شده که از این تعداد ۴۰۰ مورد درون شهرک صنعتی و ۱۰۰ مورد بیرون از شهرک بوده است.

,

فرماندار زبرخان عنوان داشت: این تعداد رمز ارز صنعتی از هفت واحد صنعتی کشف شده است که دو شرکت در حال فعالیت و پنج شرکت استخراج را متوقف کرده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه