اخبار داغ

پاورلیفتینگ‌کار اردبیلی:

رکورد جهانی پاورلیفتینگ را خواهم زد/ متاسفانه کارشکنی می کنند تا از ایران بروم

رکورد جهانی پاورلیفتینگ را خواهم زد/ متاسفانه کارشکنی می کنند تا از ایران بروم
پیمان ماهری پور گفت: من قول می دهم با حضور داوران داخلی و خارجی و با استاندارد های جهانی رکورد ثبت کنم و مانع ها حضورم در مسابقات جهانی را پیدا و معرفی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان ماهری‌پور که به عنوان قویترین مرد ایران شناخته می‌شود و رکورددار لیفت ایران است، از کارشکنی های پیدا و پنهان برای جلوگیری از اعزام این ورزشکار به کشورهای میزان گلایه مند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این ورزشکار که در مسابقات جهانی ددلیفت هم موفق به کسب مدال طلا شده است، چند روز قبل موفق شد وزنه ۴۷5 کیلوگرمی را مهار کند تا از این نظر یکی از برترین‌های جهان لقب بگیرد. پیمان ماهری‌پور جزو  برترین های جهان در بالا کشیدن وزنه‌های فوق سنگین است.

,

پیمان ماهری پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: قرار بود رکورد خوبی در قوی ترین مردان جهان که در کشور انگلیس برگزار می شد بزنم که به دلیل عدم دریافت ویزا این امکان از بنده گرفته شد.

, سبلان ما,

وی افزود: ده روز قبل از  مسابقات، 475 کیلو گرم جهت آمادگی بالا زدیم و  12 روز بعد از این حرکت قرار بود 505 کیلو لیفت را در کشور انگلیس به ثبت برسانم.

,

پاورلیفتینگ‌کار ایرانی با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون امورات مربوط به اعزام بنده را 20 روز قبل مسابقات بخوبی انجام داد، گفت: متاسفانه 15 روز قبل از مسابقات متوجه شدم که دیگر امیدی برای اعزام به مسابقات نیست و به مرحله پاکسازی رفتم.

,

وی تصریح کرد: البته بنده از شکست ها زیادی برای اعزام به مسابقات  خوردم و شرایط کرونایی نیز باعث از دست دادن رقابت ها شده است ،که گرچه بنده عضو wsm که قدیمی ترین سازمان قوی ترین مردان است هستم و از این سازمان تماس گرفتند که شما همزمان مسابقات انگلیس  می توانید در دبی  رکورد ثبت کنید اما باز هم در مرحله گرفتن پاستورت  به مشکل برخوردیم و از مسابقات باز ماندیم. 

,

ماهری پور افزود: دلیل این تاخیر ها برای گرفتن ویزا را من متوجه نمی شوم چون رسمی ترین دعوت نامه ها به بنده برای اعزام به مسابقات نیز به نتیجه نمی رسد.

,

این قهرمان اردبیلی یاد آور شد: من یک ایرانی هستم و در حرفه خود هرگز عقبگرد نخواهم داشت و رکورد ها بهتری را ثبت خواهم کرد؛ عده ای به من می گویند از ایران بروم، مگر عمر یک انسان چقدر است که آبروی و وطن خود را با آن معاوضه کند من در این راه می جنگم اما امیدوارم با ورزشکاران این رفتار نشود.

,

این پاورلیفتینگ‌کار در پایان گفت: من قول می دهم با حضور داوران داخلی و خارجی و با استاندارد های جهانی رکورد ثبت کنم و مانع های حضورم در مسابقات جهانی را پیدا و معرفی کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه