اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه:

بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت
سردار محمد پاکپور گفت: در کل استانهایی که بیمارستان‌های ثابت داریم درصدی را که مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی بوده در اختیار بیماران کرونایی قرار داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار محمد پاکپور امروز چهارشنبه در کرمانشاه در آیین بهره برداری بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تختخوابی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: جا دارد از زحمات برادران عزیزم در بهداری نیروی زمینی سپاه و برادران عزیزم در بهداری غرب کشور که زحمت این بیمارستان سیار را بر عهده گرفتند تشکر کنم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در نیروی زمینی سپاه بیمارستان‌هایی به صورت ثابت در سراسر کشور داریم که کل ظرفیت آن را در اختیار مسئولین بهداشت و درمان کشور قرار دادیم.

سردار پاکپور گفت: متناسب با نیازی که مراکز درمانی مخصوصا دانشگاه های علوم پزشکی استانها دارند ظرفیت بیمارستان های ثابت را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم.

وی عنوان کرد: پذیرش بیماران کرونایی روند خاص خود را دارد و باید حتما توسط دانشگاه علوم پزشکی درخواست شود و با هماهنگی موجود بین بهداری و مراکز بهداری غرب، شمال شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشور این اتفاق صورت گرفت و توانستند خدمات بسیار خوبی را در جهت رفع آلام مردم در بحث کرونا داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد برپایی بیمارستان ۱۲ ۸تختخوابی در استان کرمانشاه هستیم.

سردار پاکپور تصریح کرد: مردم عزیز استان کرمانشاه حق بسیاری بر گردن ملت ایران و  پاسدارانی دارند که در شرایط خاص دوران دفاع مقدس در کرمانشاه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه بسیاری از مشکلات را تحمل کردند، افزود: جا دارد اولین خدماتی که در رابطه با بحث بیمارستان سیار ۱۲۸ تختخوابی فوق تخصصی بیماران حاد تنفسی توسط بهداری نیروی زمینی داشته باشیم اینجا به مردم ارائه شود.

سردار پاکپور تصریح کرد: یک ماه قبل با توجه به شرایطی که در استان سیستان و بلوچستان وجود داشت و اینکه وضعیت شیوع کرونا در آنجا بسیار حاد بود این بیمارستان آنجا برپا و خدمات بسیاری ارائه شد.

وی افزود: اکنون هم دومین استانی که بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی بیماران فوق حاد تنفسی در آن مستقر شده، کرمانشاه است.

سردار پاکپور تصریح کرد: استان کرمانشاه همان گونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد وضعیت خاصی دارد و باید بر تعداد  تخت‌های بستری و سیار آن افزوده شود که البته ۱۲۸ تخت آماده است و از دیروز نسبت به پذیرش بیماران اقدام کردند.

وی افزود: در استان های گلستان کرمان، نیشابور، اردبیل و نقاط مختلف کشور هم علاوه بر بیمارستان های ثابت، بیمارستان های سیار نیز برپا شده است.

سردار پاکپور گفت: در کل استانهایی که بیمارستان‌های ثابت داریم درصدی را که مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی بوده در اختیار بیماران کرونایی قرار داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه