اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان همدان:

نجات جهان از کرونا، علاوه بر رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون منوط به لطف الهی است/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای انجام واکسیناسیون

نجات جهان از کرونا، علاوه بر رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون منوط به لطف الهی است/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای انجام واکسیناسیون
محمدرضا عدالتخواه گفت: نجات بشریت از بلای شیوع بیماری کرونا علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون، منوط به لطف و عنایت الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، «محمدرضا عدالتخواه» عصر روز گذشته در جلسه شورای معاونین دادگستری استان همدان با توجه به جولان شیوع کرونا در سطح کشور، گفت: امروز بیشتر از همیشه رعایت دقیق و جدی دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی و نیز برنامه ریزی دقیق برای انجام واکسیناسیون ضرورت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار کرد: در قرون مختلف جوامع بشری، مبتلا به بیمارهای متعددی شده که به دنبالش مرگ و میرهای فراوانی رقم خورده است.

,

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون و رعایت موزاین بهداشتی از جمله ضرورت های عقلی است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد، افزود: اما باید نکته ای اساسی را در نظر داشت، اینکه این موارد، ابزارهایی هستند که در طول لطف و عنایت الهی قرار دارند.

,

عدالتخواه تصریح کرد: در شرایطی که بشریت برای نابودی کرونا مستأصل شده و حتی با وجود انجام واکسیناسیون های متعدد همچنان مرگ و میرها ادامه دارد؛ آنچه اصل، ملاک و چاره ساز حقیقی می تواند باشد، بی تردید تنها عنایت خداوند متعال است که نجات قطعی جهان را به ارمغان خواهد آورد.

,

وی با اشاره به اینکه بشر اگر گاه گاهی به دانش و توانایی ناچیز خود مغرور شده بود، امروز در برابر ویروسی ناپیدا درمانده شده، عنوان کرد: این مسئله تذکری برای انسان است تا ضمن توجه به ابزار ظاهری مادی، خالصه و متواضعانه با پناه بردن به خالق هستی نجات خود را از ذات پروردگار بخشنده مسئلت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه