اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی دوره ششم شهر اسدآباد:

گزینه‌های شورای اسدآباد برای انتخاب شهردار به ۶ نفر رسید/ عجله‌ای برای انتخاب شهردار نداریم!

گزینه‌های شورای اسدآباد برای انتخاب شهردار به ۶ نفر رسید/ عجله‌ای برای انتخاب شهردار نداریم!
حمیدرضا مرادی‌ضمیر با بیان اینکه اعضای شورا در حال بررسی ۶ گزینه برای تصدی شهرداری اسدآباد است، گفت: ما اعضای شورا به این نتیجه رسیدیم که فعلا" عجله‌ای برای انتخاب شهردار نداریم و باید با وقت و تمرکز بیشتری شهردار را انتخاب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حمیدرضا مرادی‌ضمیر، سخنگوی شورای اسلامی دوره ششم شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به روند بررسی گزینه های تصدی شهرداری این شهر، اظهار کرد: هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و در حال حاضر از 15 گزینه تنها 6 گزینه برای بررسی وضعیت باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, م,

وی گفت: از بین این 6 گزینه همه دارای در تصدی شهردار بوده و البته برخی سابقه شهردار اسدآباد بودن را هم دارند.

,

سخنگوی شورای اسلامی دوره ششم شهر اسدآباد با بیان اینکه به دنبال انتخاب گزینه خوب برای تصدی شهرداری اسدآباد هستیم و به همین خاطر به مدت زمان بیشتری برای بررسی نیاز داریم، گفت: با اعضای شورا تصمیم گرفتیم که فکر بیشتری برای انتخابمان بگذاریم و به این نتیجه رسیدیم که فعلا" عجله ای نداریم.

,

وی با بیان اینکه براساس بخشنامه باید 14 شهریور ماه شهردار را معرفی کنیم در غیر این صورت سرپرست شهرداری تمدید می‌شود، افزود: البته در این حال هم اگر تا سه ماه انتخاب شهردار طول بکشد استانداری فردی را به عنوان شهردار انتخاب می‌کند.

,

مرادی‌ضمیر تأکید کرد: ما به زمان زیادتری نیاز داریم و می‌خواهیم فکر کنیم و با تمرکز شهردار بهتری را انتخاب کنیم که البته شاید تا 14 شهریور ماه توانستیم به نتیجه کامل برسیم و آن هم مشخص نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه