اخبار داغ

به همت اداره کل ارشاد استان یزد؛

یزد میزبان پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی

یزد میزبان پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی
پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی، آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

با توجه به برگزاری موفق چهار دوره گذشته جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی و استقبال خوب هنرمندان نمایش سراسر کشور و نیز نگاه مثبت و همراهی کانون تئاتر خیابانی کشور، مسئولان فرهنگی و هنردوست استان بار دیگر شهر جهانی یزد میزبان هنرمندان سراسر کشور در قالب پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی خواهد بود.

,

برگزارکنندگان و سیاست‌گذاران این جشنواره در پی آن هستند با بهره‌مندی از ویژگی‌های ارزنده هنر تئاتر به‌ویژه تئاتر خیابانی در راه تحکیم و پاسداشت کانون مقدس خانه و خانواده گام بردارند تا از این رهگذر به شادابی پویایی و سلامت روحی و روانی شهروندان کمک کنند.

,

آخرین زمان برای فرستادن سه نسخه از dvd نمایش به دبیرخانه جشنواره ۲۰ مهرماه معین شده و نتیجه بازبینی نمایش‌ها ۲۳ مهرماه اعلام خواهد شد.

,

گروه‌هایی که خواهان شرکت در جشنواره هستند می‌توانند بامطالعه دقیق فراخوان مدارک و فرم تکمیل‌شده به همراه برگه درخواست شرکت در جشنواره و سه نسخه از فیلم نمایش خود را به‌صورت دی‌وی‌دی تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ بی‌نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در یزد- بلوار دانشجو- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا صندوق پستی موردنظر ارسال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه