اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه لرستان ایجاد شد

۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه لرستان ایجاد شد
امیری گفت: ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه استان لرستان ایجاد و سرعت واکسیناسیون افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا، مراکز تجمیعی در استان ایجاد شد که سپاه در این زمینه ۹ مرکز تجمیعی را در شهرهای مختلف استان برپا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: در همه این مراکز نیروهای پزشک و پرستار حضور دارند و در کنار کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی برای روند سرعت بخشی به واکسیناسیون کرونا و کاهش زنجیره این بیماری، همه تلاش خود را به کار گرفته اند.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: مرکز تجمیعی شهید امیری نیز از روزهای آینده برای واکسیناسیون کرونا مجهز می شود که ظرفیت این مرکز روزانه بالغ بر هزار تزریق واکسن کرونا می باشد.

,

امیری عنوان کرد: تاکنون ۵۰ نفر از نیروهای پزشک و پرستار برای کمک به کادر درمان به بیمارستانها اعزام شده و مابقی نیروها در مراکز تجمیعی واکسیناسیون مشغول به فعالیت هستند.

,

وی از راه اندازی سامانه خدمات مشاوره و درمانی در استان خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته این سامانه به زودی در استان راه اندازی می شود که علاوه بر خدمات مشاوره ای، در صورت نیاز افراد با تماس با این مرکز از خدمات درمانی هم بهره مند می شوند.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع این بیماری، هر چه دانشگاه علوم پزشکی مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون نیاز داشته باشد، این آمادگی را داریم که مراکز را در اختیار دانشگاه ها برای تسریع در روند واکسیناسیون قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه