اخبار داغ

مادر شهید شهریاری دار فانی را وداع گفت/ مراسم تشییع پیکر شنبه برگزار می‌شود

مادر شهید شهریاری دار فانی را وداع گفت/ مراسم تشییع پیکر شنبه برگزار می‌شود
حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر گرامی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر مجید شهریاری درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر گرامی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور که از اوایل هفته جاری به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی‌سی‌یو بستری بود، صبح امروز در 73 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

به گزارش موج رسا؛ شهید دکتر مجید شهریاری، متولد سال 1345 در زنجان است که با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد و سپس در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه اول در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیرکبیر دریافت کرد.

,

شهید دکتر مجید شهریاری، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورما در 8 آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی در تهران به شهادت رسید.

,

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ ضمن تسلیت درگذشت مادر شهید شهریاری گفت: مراسم تشییع پیکر مادر گرامی شهید شهریاری ساعت 12 فردا (شنبه 6 شهریور) در قطعه والدین شهدا در بهشت زهرا(س) زنجان برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه