اخبار داغ

امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه:

دستگاه قضایی و امنیتی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی ها عمل کند/ مدیریت جهادی و کارآمد در استان مطالبه مردم است

دستگاه قضایی و امنیتی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی ها عمل کند/ مدیریت جهادی و کارآمد در استان مطالبه مردم است
امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه گفت: دستگاه قضایی و امنیتی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی ها عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام گفت:به همه کارگزاران دولت به ویژه وزرای دولت سیزدهم که تازه موفق شدند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند تبریک عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
وی افزود: کارگزاران دولت چنانچه بخواهند در مسیر بندگی خدا قدم بردارند و به وظایف تشکیلاتی خود عمل کنند، یاری خداوند آنان را همراهی خواهد کرد و بر مشکلات فائق خواهند گردید و اگر به دنبال دیگران و رضایت غیر خدا باشند از توجه خداوند متعال بی نصیب خواهند ماند.
,
کریمی تبار در ادامه گفت: فیلم ارزشمند گاندو یک و دو به زیبایی موارد نفوذ را نشان داد، مردم فکر می کردند که تنها عامل تاثیرگذار تحریم است، اما در این سریال به خوبی نشان داده شد که غارت کردن ۶۰ تن طلا و از بین بردن ۱۸ میلیارد دلار توطئه نفوذی ها بود که به بهانه تحریم، سرمایه ملت را به یغما بردند و چوب حراج به آن زدند و بهتر از این خدمت نمی توانستند به دشمنان داشته باشند و به مردم ضربه بزنند.
,
وی بیان داشت: جای تاسف است کسی  در مسند ریاست جمهوری بوده است، از خیانت آنان حمایت می کرد و از برخورد قانونی با آنان ممانعت می کرد ، البته وقت آن است که دستگاه های امنیتی و قضایی به تکلیف خود عمل کنند و نفوذی هایی که چنین ضربه ای به مردم زدند مورد مجازات و بازخواست قرار بگیرند.
,
امام جمعه ایلام تصریح کرد: استان ایلام به خاطر ضعف مدیریت مسئولین رکورد دار گرانی در کشور است. مردم استان ایلام از وزیر کشور انتطار دارند که استانداری قوی، شایسته، متخصص، کارامد، فسادستیز، با روحیه جهادی و ولایتمداری و مستقل و محرومیت زا را برای ایلام برگزیند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه