اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دوراندیشی و درایت رهبر انقلاب در عدم اجازه واردات واکسن خارجی آلوده بر همگان آشکار شد

دوراندیشی و درایت رهبر انقلاب در عدم اجازه واردات واکسن خارجی آلوده بر همگان آشکار شد
حجت الاسلام علیئی گفت: با رسوایی ارسال بیش از یک و نیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی به ژاپن، عدم اجازه واردات به واکسنهای خارجی آلوده یا واکسن با منشاء تولید نامطمئن ، نشانه دوراندیشی و درایت رهبر معظم انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حجت الاسلام علیئی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اجازه واردات واکسن های آلوده خارجی و یا واکسن با منشاء تولید نامطمئن، این دستور ایشان را در راستای تأمین و تضمین سلامت مردم ایران اسلامی دانست که حکمت آن امروز با برملا شدن بخشی از مشکلات صادرات واکسن شرکت آمریکایی مدرنا به ژاپن برای همگان آشکار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به حجم گسترده شایعات و جنگ روانی نظام سلطه و رسانه های وابسته به ان در داخل و خارج از کشور برای فریب افکار عمومی و نسبت دروغ آمار فوتی های کرونا به عدم واردات واکسن آمریکایی ، برملا شدن این موضوع را نشانه ای از دروغ بزرگ این رسانه ها دانست که امروز برای همه عیان شده است.

,

وی در پایان از همه مردم خواست که با توسل و ارتباط معنوی با خداوند و اهل بیت (علیهم السلام) در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای رهایی از این ویروس منحوس تلاش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه