اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

جریان فکری و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان باشد

جریان فکری و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان باشد
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جریان فکری، عملی و انقلابی این دو شهید باید الگوی امروز دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: هشتم شهریور یادآور اتفاق تلخی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر یادآور عزت، اقتدار و حقانیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: با سقوط رژیم طاغوت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان احساس می‌کردند اگر افراد پیرامون امام خمینی (ره) به عنوان ارکان نظام حذف شوند، نظام اسلامی نیز دچار خدشه می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: ترور شخصیت‌های تاثیرگذار در قبل، زمان و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  در برنامه دشمنان نظام بود اما با توجه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه دشمنان محقق نشد.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: هر چقدر دشمن شخصیت‌های نظام اسلامی را ترور می‌کرد، انقلاب اسلامی از حرکت خود باز نمی‌ایستاد و  خون آنها حیات و قوت دوباره‌ای برای نهال انقلاب اسلامی بود.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: هشتم شهریور یادآور شهادت دو شخصیت برجسته و بی‌نظیر در نظام اسلامی، رئیس جمهور محبوب، مردمی و مخلص، شهید رجایی و نخست وزیر عامل و فرهیخته شهید باهنر است.
,
 
,
وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر از نظر اخلاص، پرکاری و مردمی بودن الگوی کشور بودند و اگر چه زمان خدمت این دو شهید حتی به یک ماه نیز نرسید اما در این فرصت خدمت کم، رفتارهای این دو شهید الگوی مطلوبی برای هر دولت،  وزیر و خدمتگزار در نظام اسلامی است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی به تمام معنا و مظهر کار و تلاش مومنانه بودند، افزود: در کنار این تلاش و کار، زمان برای آنها معنایی نداشت و تا ساعات آخر شب به مشکلات و درخواست‌های مردم رسیدگی می‌کردند.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شهید رجایی در کنار کار و تلاش پایبندی خاصی به اصول و دین مقدس اسلام داشتند، گفت: پایبندی به ارزش‌ها و مبنا در جریان کار کشور و اخلاق مداری و تعهد اخلاقی و شرعی موجب می‌شد تا در مدیریت نیز موفق باشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر در نزد مردم همچنان پایدار است و هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است که این دو شهید را به عنوان الگوی خود قرار دهند چرا که اگر با همین روش و سیره فعالیت کنند، قطعا رضایت مردم هم جلب می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در طول دوران پس از انقلاب اسلامی افرادی به دلیل حب خدمت خادم مردم نبوده و به فکر جمع کردن اموال دنیوی بودند که یاد خیری از آنها نمی‌شود، افزود: اما شهیدان رجایی و باهنر معلم اخلاق بودند و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: "شهید رجایی هم در میدان عمل و هم در میدان کار معلم اخلاق بود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز شهید رجایی و باهنر حقیقتا دو نمونه از یاران برجسته انقلاب و امام خمینی (ره) بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود که لیاقت چنین افرادی مرگ معمولی نیست و شهادت نصیبشان شد.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نباید تنها در هفته دولت بر سر زبان‌ها باشد بلکه جریان فکری، عملی و انقلابی این دو شهید باید الگوی امروز دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر تصریح کرد: تفکر شهید رجایی و باهنر برگرفته از فکر و تفکر علوی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بود و تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجست نام این دو شهید در جامعه ساری و جاری است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه