اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:

مراکز درمانی لرستان به ۳ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند

مراکز درمانی لرستان به ۳ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند
آزادبخت گفت: مراکز درمانی استان لرستان به ۳ هزار بیمار بستری کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان، در همه بیمارستان های لرستان بخش بستری موقت راه اندازی شده تا خدمات درمانی و دارویی را به صورت مراجعه روزانه ارائه نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا در حال حاضر هزار و ۵۰۰ بیمار بستری موقت و هزار و ۵۰۰ بیمار هم به صورت بستری در بیمارستانهای استان خدمات لازم را دریافت می کنند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تخت های مورد نیاز برای بستری بیماران کرونایی، تصریح کرد: در این پیک هزار و ۶۵۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستانها در نظر گرفته شده که تاکنون هزار و ۵۰۰ تخت مورد استفاده قرار گرفته است اما در صورت روند افزایش بستری ها و نیاز بیشتر، تخت های بستری افزایش خواهد یافت.

,

آزادبخت عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت روزهای کرونایی اما در همه مراکز درمانی، پذیرش از بیمار صورت گرفته و هیچ بیماری در صف انتظار برای بستری نمانده است که طبق شرایط وخامت حال افراد و بررسی سایر شرایط، بیماران کرونایی بستری می شوند.

,

وی بیان کرد: میزان مرگ و میر بیماران کرونایی میانگین روزی ۱۰ نفر است که تلاش می شود تا با تسریع در روند واکسیناسیون، میزان ابتلا و مرگ و میر کاهش یابد.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در این پیک از بیماری همه گروه های سنی که درگیر کرونا شده اند، دیده می شود به طوری که از کودکان گرفته تا نوجوانان و جوانان و افراد بزرگسال که لازم است تا انجام کامل واکسیناسیون همه افراد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه