اخبار داغ

فرماندار دنا مطرح کرد؛

ده شیخی‌های شهرستان دنا نگران نباشند؛ مواد سمی در کار نیست

ده شیخی‌های شهرستان دنا  نگران نباشند؛ مواد سمی در کار نیست
عبدالحمید پناهی با تاکید بر اینکه مواد منتشر شده در آسمان روستای ده شیخ سمی نیست گفت: با فعالیت های مخرب محیط زیست قانونی برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، چند روز گذشته اهالی روستای ده شیخ شهرستان دنا با ارسالی کلیپی ضمن ابراز نگرانی گفتند که یک ماده سمی از آسمان سرازیر شد به گونه ای که بر روی برخی از سطوح این ماده قابل مشاهده بود، خبرنگار این پایگاه خبری ضمن پیگیری موضوع با  فرماندار شهرستان دنا در این خصوص گفت و گویی داشته است که می خوانید؛فرماندار شهرستان دنا در واکنش به خبر شتر خون ایستاده در بارش مواد سمی گفت: با پیگیری از طریق مهندس سپهر مسئول ایستگاه در منطقه وی تاکید کرد، هیچ گونه کار پالایش و فراوری در این ایستگاه انجام نمی شود  و مواد سمی در کار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پناهی ابراز داشت : به اذعان مسئولان شرکت گاز این مواد روغنی برای آب بندی و کار خنک کننده را انجام می دهد و در این ایستگاه تنها کار پمپاژ انجام می شود و با افزایش فشار شیر ایمنی رها شده و باعث خروج مواد می شود .

,

وی گفت: تغییر جهت باد باعث شده تا مواد به سمت روستا برود و این اطمینان وجود دارد که هیچ گونه مواد سمی ندارد.

,

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه آلودگی زیست محیطی ایجاد شده قابلیت پیگیری را دارد و به اذعان مسئولان شرکت گاز این آلودگی خطر جانی برای انسان ندارد و سمی نیست.

,

پناهی خاطر نشان کرد: پیوست زیست محیطی برای تمامی طرح ها قانونی بوده و مشکل زیست محیطی این مورد پیگیری می شود.

,

وی به ضرورت رعایت پیوست های ایمنی با خطوط انتقال گاز و ایستگاه ها گفت: تا کنون هیچ خبری مبنی بر مشکلات سلامتی در این رابطه گزارش نشده و با تاکید مسئولان شرکت گاز این اطمینان به مردم روستا داده می شود که مواد منتشر شده سمی نیست .

,

فرماندار شهرستان دنا در پایان افزود: پیوست های زیست محیطی ضروری بوده و طرح های مشکل دار در این رابطه پیگیری می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه