اخبار داغ

فرماندار کرمانشاه :

برگه تردد تنها برای موارد ضروری و اضطراری صادر می شود

برگه تردد تنها برای موارد ضروری و اضطراری صادر می شود
فضل الله رنجبر گفت: برگه های تردد صرفا برای موارد ضروری شامل امور درمان، قضایی، اداری و موارد اضطراری صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: با توجه به عدم دریافت و وصول دستورالعمل صدور برگه تردد بعد از پنجم شهریور ماه متاسفانه امروز در این راستا وقفه ای ایجادشد.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از مردم با طرح موضوع در ستاد مقابله با کرونا برنامه ریزی شد از طریق پنج دفتر پستی در سطح شهر کرمانشاه برگه تردد برای موارد ضروری از جمله امور درمان، پیگیری موارد قضایی، امورات اداری و تردد کارکنان ادارات و شرکت‌ها و مأموریت‌های اداری و موارد اضطرار که نیازمند حضور در برخی استانها و شهرستانها است، صادر شود.

رنجبر تصریح کرد: برهمین مبنا تقاضا می شود از فردا هفتم شهریور از مراجعه به فرمانداری خودداری شود.

وی عنوان کرد: سامانه صدور برگه تردد با همکاری دفتر فناوری استانداری در حال طراحی است تا زمان راه اندازی این سامانه برگه تردد همانند گذشته در پنج دفتر پستی سطح شهر واقع در خیابان کارمندان، اداره کل پست خیابان شریعتی، پست شهید قندی در میدان آزادی و همچنین در خیابان۲۲ بهمن، سی متری دوم جنب پارک درخشان صادر خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برگه های تردد صرفا برای موارد ضروری شامل امور درمان، قضایی، اداری و موارد اضطراری صادر می شود، گفت: این برنامه ریزی موقتی و تا زمانی که سامانه ای به صورت اینترنتی طراحی شود، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مجددا تقاضا می شود مردم از مراجعه به فرمانداری خودداری کنند، افزود: از اینکه امروز تعدادی از همشهریان اذیت و معطل شدند، عذرخواهی می کنم.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیو,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه