اخبار داغ

اعتراضات هزاران شهروند آلمانی علیه دولت این کشور

اعتراضات هزاران شهروند آلمانی علیه دولت این کشور
هزاران شهروند مخالف سیاست‌های محدودکننده و کرونایی دولت آلمان دست به تظاهرات زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ان تی وی، هزاران شهروند مخالف سیاست‌های محدودکننده و کرونایی دولت آلمان دست به تظاهرات زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عمده این اعتراضات در خیابان‌های شهر برلین، پایتخت آلمان برگزار شد و در دیگر شهرها و مناطق برلین پلیس مجوز برگزاری تظاهرات را به معترضان نداده بود.
,
 
,
گفته شده اعتراضات علیه سیاست‌های کرونایی در آلمان منجر به درگیری معترضان و نیروهای پلیس شد و تا کنون ۳۶ نفر در این اعتراضات بازداشت شده‌اند.
,
 
,
پلیس آلمان برای مقابله با معترضان از گاز اشک آور استفاده کرده، اگرچه همزمان اعلام شده که یک مأمور نیز در جریان اعتراضات زخمی شده است.
,
 
,
در این ارتباط گزارش شده که پلیس از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که اکثراً بدون ماسک و بدون رعایت فاصله اجتماعی گرد هم آمده بودند، درخواست کرده بود متفرق شوند و پس از بی‌توجهی معترضان به این درخواست، پلیس با ماشین‌های آب‌پاش تلاش کرد به این تظاهرات پایان دهد.
,
 
,
تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی با این شعارها «به دیکتاتوری کرونا پایان دهید»، «اگر تستی در کار نباشد، از شیوع هم خبری نیست» و «صلح، آزادی و دموکراسی»، علیه سیاست دولت در رابطه با ایجاد محدودیت برای کسانی که حاضر به تزریق واکسن کرونا نمی‌شوند، اعتراض کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه