اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی استان سمنان:

روستای "میرحاج" و "گرم آب" سیراب می شوند

روستای "میرحاج" و "گرم آب" سیراب می شوند
مهدی کاشفی با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای گرم آب و میرحاج از روستاهای میامی، گفت: آبرسانی به روستاها در قالب اجرای پروژه اصلاح شبکه، احداث خط انتقال آبرسانی و ایجاد مخزن آب انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان صبح امروز در دیدار طاهری مدیر عمل شرکت آب وفاضلاب استان سمنان، گفت: هدف اصلی سپاه وبسیج محرومیت زدایی از سراسر استان است و در این راستا تمام ظرفیت های ممکن را برای همکاری با نهاد های مختلف وخدمت رسانی به مردم به میدان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی  با اشاره به به ماموریت اصلی سپاه در بحث خدمت رسانی، افزود: بسیج و سپاه رسالت خدمت‌رسانی به مردم محروم و در یک کلام محرومیت‌زدایی را به مأموریتی اصلی و مهم برای خود تبدیل کرده است و به عبارتی نگاه مجموعه نگاهی مأموریت محور در این حوزه است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای گرم آب و میرحاج از روستاهای توابع شهرستان میامی، تصریح کرد: آبرسانی به روستاها در قالب اجرای پروژه اصلاح شبکه، احداث خط انتقال آبرسانی و ایجاد مخزن آب انجام خواهد شد.

,

وی با تقدیر از تلاش های شرکت آب و فاضلاب استان و همکاری های مطلوب برای آبرسانی به روستاها، تشریح کرد: پروژه انتقال آب به روستاهای گرم آب و میرحاج با مشارکت و همکاری آب و فاضلاب استان انجام خواهد شد.

,

کاشفی با بیان اینکه در حال حاضر آب روستا با استفاده از تانکر تامین می شود، عنوان کرد: با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب روستائیان حل خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی، اظهار داشت:  فعالسازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه بسیج با تمام ظرفیت خود در میدان حضور دارد، بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی تمام پهنه استان در دستور کار ما قرار دارد و از تمام ظرفیت و توان برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

,

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان نیز با تقدیر از تلاش های بسیج و سپاه در جهت خدمت به مردم و آبرسانی به روستاهای استان، گفت: اهداف دو سازمان هم راستا با یکدیگر و در جهت محرومیت زدایی بوده و با همه توان آماده همکاری در این حوزه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه