اخبار داغ

شهردار سابق اردبیل دستگیر شد

شهردار سابق اردبیل دستگیر شد
با صدور دستور قضایی، شهردار سابق اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، یک منبع آگاه اعلامکرد: با صدور دستور قضایی توسط دادستان انقلابی و فساد ستیز مرکز استان اردبیل و به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)، شهردار سابق اردبیل دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

این منبع آگاه بیان کرد: در پی اشراف، رصد و پایش اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط دادستان انقلابی مرکز استان، این مدیر سابق دستگاه عمومی اردبیل به جرم تخلفات مالی و اداری دستگیر و بازداشت شد.

,

وی افزود: پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری مناسب، این شخص جهت تکمیل تحقیقات مقدماتی با حکم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بازداشت شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با رویکرد انقلابی و جهادی، بدون هیچ‌گونه مماشات و با قاطعیت کامل به تخلفات اداری و مالی ورود کرده و در این راستا احکام قضایی نیز در اسرع وقت صادر شده است.

,

گفتنی است؛ از ابتدای امسال، با ورود دستگاه قضایی استان، از تضییع حقوق بیت المال در برخی ادارات جلوگیری به‌عمل آمده و تعدادی افراد در این خصوص دستگیر شده‌اند.

,

براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه هیچ متخلفی در هیچ  پست و مقامی حاشیه امنی نخواهد داشت و خط قرمز دستگاه قضایی، اجرای قانون و مبارزه با فساد در هر سطح و جایگاهی است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه