اخبار داغ

آغاز به کار دولت با اقدامی جهادی؛

سفر آیت الله رئیسی به مناطق محروم؛ احیاگر امید و نشاط میان مردم

سفر آیت الله رئیسی به مناطق محروم؛ احیاگر امید و نشاط میان مردم
سفر رئیس جمهور منتخب مردم به مناطق محروم در ابتدای کار دولت مجدداً امید را به جامعه بازگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، در دولت سیزدهم شاهد هستیم رئیس جمهور، هیئت وزیران را بدون معارفه بر سر کار حاضر می کند و شخصا با سفر به استانی محروم فعالیت در دولت را آغاز می کند.

چنین اقدامی را می توان حرکتی جهادی و انقلابی خواند که احیاگر روحیه امید و نشاط میان مردم بوده و از سوی دیگر سبب تسریع در حل مشکلات مناطق محروم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم را باید به فال نیک گرفت

, آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم را باید به فال نیک گرفت, آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم را باید به فال نیک گرفت,

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: باید این را به فال نیک گرفت که رییس جمهور، هیئت وزیران خود را بدون معارفه بر سر کار می آورد و کار خود را با سفر به یک استان محروم آغاز می کند.

, مرصادنیوز,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم به واقع به نام دولت مردمی نامگذاری شده است.

,

حسین زهی تصریح کرد: البته بهتر است این سفرها یک روزه نباشد حداقل نماینده معینی از وزرا یا شخص رئیس جمهور به شهرستان‌های استانها بروند تا اعتماد سلب شده مردم بدست آید و  پروژه هایی که برای تامین معیشت و رفاه مردم است زودتر به نتیجه برسد.

,

, ,

وی با بیان اینکه مردم با این سفرها  امیدوار می شوند، افزود: بسیاری از این پروژه ها سالیان سال راکد بوده  و از آنجا که بازدید کننده ای نداشته با کندی پیش رفته ‌و نتوانسته در موعد مقرر به اتمام برسد.

,

حسین زهی خاطرنشان کرد: هنگامی که شخص اول هیئت وزیران که رئیس جمهور است خود به بازدید می رود اتمام حجتی با وزارت خانه محسوب می شود و مردم هم امیدوارند که این ‌کار بهتر انجام گیرد.

,

آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم احیاگر روحیه شهید رجایی است

, آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم احیاگر روحیه شهید رجایی است, آغاز به کار دولت با سفر به استانی محروم احیاگر روحیه شهید رجایی است,

رحمت اله نوروزی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: سفر آیت الله رئیسی به خوزستان حرکتی خوب، مردمی و بدون تشریفات و مایه امید بوده است.

, مرصادنیوز,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر مذکور امید آفرین و کاری بسیار زیبنده و خوب بود.

,

, ,

نوروزی تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور در ابتدا کار خود را با سفر به یک استان محروم آغاز کرده احیاگر روحیه شهید رجایی بوده است.

,

وی افزود: چنین سفرهایی کاری ارزنده و تحسین برانگیز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه