اخبار داغ

هیچوقت ناامید نشدم؛

شهاب: خودم را در میدان مبارزه برابر حریفانم تجسم کردم/ تمام تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه خوبی در پارالمپیک بگیرم

شهاب: خودم را در میدان مبارزه برابر حریفانم تجسم کردم/ تمام تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه خوبی در پارالمپیک بگیرم
پاراتکواندو کار بانوی کشورمان گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای اینکه بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و تکنیک‌های خود را به نمایش بگذارم، من را راضی می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه خوبی در این مسابقات بگیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ پاراتکواندو برای نخستین بار است که به بازی‌های پارالمپیک توکیو راه پیدا کرده و ایران در این رقابت‌ها با یک نماینده زن و دو نماینده مرد شرکت خواهد کرد؛ پاراتکواندو بانوان که از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ تمرینات خود را به صورت رسمی و جدی آغاز کرد توانست توسط رایحه شهاب و از طریق رقابت‌های انتخابی قاره‌ای جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رایحه شهاب بانوی پاراتکواندوکار کشورمان تمرینات مستمری را پشت سر گذاشته و از آغاز فعالیتش تاکنون که کمتر از هفت ماه است موفق شده سهمیه حضور در پارالمپیک و مدال برنز قهرمانی پاراآسیا را بدست آورد.
,
 
,
شهاب درمورد تاثیرات اردو بر او اظهار داشت: نزدیک به هفت ماه است که در اردوی تمرینی به سر می‌برم و از ابتدای اردو تاکنون تغییرات قابل توجهی داشتم، حتی گاهی بیش از حد انتظار ظاهر شدم. با توجه به فرصت محدودی که در اختیار داشتیم تمرینات بسیار سخت و فشرده بود اما خدا را شکر شرایط خیلی خوب پیش رفت؛ کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت من تمرکز کردند و با آنالیزهای لازم که انجام شد توانستم روند صعودی را طی کنم.
,
 
,
وی درمورد شرایط روحی خود تاکید کرد: از روانی روانی هم در شرایط خوبی قرار دارم؛ روز مسابقه، شیاپ‌چانگ پارالمپیک و... را در ذهنم تصویرسازی کرده‌ام و خودم را در میدان مبارزه برابر حریفانم تجسم کردم. روانشناس تیم همواره در کنارم بود و به من انگیزه می‌داد و همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شد تا برای حضور در این رویداد بزرگ آماده‌ شوم.
,
 
,
پاراتکواندو کار کشورمان با اشاره به تلاش‌های خود افزود: در تمرینات همیشه سعی کردم به شکلی پیش بروم که انگار آخرین تمرین من است؛ تمام توانم را گذاشتم و حتی گاهی بیشتر از آن هم ظاهر شدم تا "ای کاش" برایم باقی نماند. قدر فرصتی که در اختیار دارم را می‌دانم و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بدست آورم. بسیار خوشحالم که توانستم به عنوان اولین بانوی پاراتکواندوکار در بازی‌های پارالمپیک حضور داشته باشم.
,
 
,
شهاب صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: این جایگاه و موقعیتی است که آرزوی آن را داشتم. برای من این حضور باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم پرچم ایران را به عنوان یک بانوی ایرانی و شیعه به اهتزاز درآورم. زمانی که به المپیک فکر می‌کنم لحظه شادی مردم و خانواده‌ام پس از کسب پیروزی در این میدان جلوی چشمانم می‌آید و امیدوارم بتوانم این رویا را به تصویر بکشم.
,
 
,
وی درمورد انتظاراتش از خود تصریح کرد: چندین ماه تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشتم و فارغ از هر نتیجه‌ای اینکه بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و تکنیک‌های خود را به نمایش بگذارم، من را راضی می‌کند. تمام تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه خوبی در این مسابقات بگیرم؛ کسب پیروزی از جانب خداست و اگر خدا یاری کند و بخواهد انشالله پیروز میدان خواهم بود.
,
 
,
پاراتکواندوکار ایران با اشاره به انگیزه بالای خود افزود: رقابت‌های آسیایی با حضور پاراتکواندوکاران کشورهای مختلف برگزار شد که برای من تجربه خوبی بود؛ باعث شد تا با حریفان خود در پارالمپیک توکیو آشنا شوم، عملکرد آنها را ببینم و همین موضوع انگیزه من را چندین برابر کرد. با همراهی کادرفنی مبارزات حریفانم که تجربه بالا و مدال‌های خوش‌رنگی دارند را آنالیز کردیم و امیدوارم بتوانم در برابر آنها عملکرد خود را به نمایش بگذارم.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر سختی‌های مسیرش تا به امروز اضافه کرد: روزهای سختی را همراه با درد و آسیب سپری کردم اما هیچوقت ناامید نشدم چراکه این مسیر را دوست دارم و حتی درد و رنج‌های آن برای من لذت بخش است. از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند و انرژی مثبتشان بدرقه راه ما باشد تا موفق عمل کنیم.
,
 
,
شهاب در پایان اذعان داشت: انشاءالله زمانی که در پارالمپیک پیروز شوم و وقتی پرچم ایران بالا می‌رود خانواده‌ام، همسرم، اساتیدم و تمام افرادی که برای من زحمت کشیدند و من را حمایت کردند پیش چشمانم می‌آیند و این تصاویر در ذهن من مرور خواهد شد.
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه