اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد؛

آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و مراکز تزریق واکسن

آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و مراکز تزریق واکسن
نعمت اسدی گفت: بسیجیان شهرستان نور در طرح غربالگری، کمک مومنانه، مرکز تجمیع واکسن و مرکز بهداشت و بیمارستان‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان فعالیت داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به مرکز تجمیعی تزریق واکسن اظهارکرد: مکان مرکز تجمیعی تزریق واکسن از طرف سپاه در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور قرار گرفت و سپاه و بسیج در امور خدماتی در این راستا همکاری می‌کنند.

 وی با اشاره به فعال شدن سامانه پیامکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور برای اطلاع‌رسانی زمان تزریق واکسن به شهروندان خاطرنشان کرد: امورات تخصصی و کارهای مربوط به تزریق واکسن بر عهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با تأکید بر اولویت دریافت واکسن کرونا برای مردم شریف شهرستان نور تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبل و بعد از تزریق واکسن تلاش کنیم تا در قطع زنجیره‌ بیماری کرونا در کشور سهیم باشیم.
 
این مسئول با قدردانی از بسیجیان  شهرستان نور در طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجرا درآمد و در حال حاضر ادامه دارد و بسیجیان شهرستان نور در طرح غربالگری، کمک مومنانه، مرکز تجمیع واکسن و مرکز بهداشت و بیمارستان‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان فعالیت داشتند.
 
 اسدی در خصوص اهدای خون در طرح شهید خناری اظهارکرد: با شروع بیماری کرونا روزانه ۱۰ تا۲۰ نفر برای اهدای خون اعلام آمادگی می‌کردند و با آغاز این طرح بین ۵۰ تا ۷۰ نفر برای اهدای خون معرفی می‌شوند.

 وی گفت: با توجه به اینکه انتقال خون شهرستان نور سه روز در هفته آمادگی خونگیری را دارد با پیگیری بسیج اداری و کارگری برای دریافت مجوز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص واحد انتقال خون سیار تلاش می‌کنیم تا سرعت کار در اهدای خون را افزایش دهیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اهدای ۱۵ تخت بیمارستان و ۱۵ کپسول اکسیژن تصریح کرد: آمادگی برای تهیه نیازمندی‌های بیمارستان امام خمینی نور(ره) با کمک خیرین و خدمت رسانی بسیجیان شهرستان نور وجود دارد.
 
این مسئول با اشاره به خریداری چهار دستگاه کپسول اکسیژن بیان‌کرد: سپاه شهرستان برای تحویل چهار دستگاه کپسول اکسیژن برای کمک‌رسانی به بیمارستان نور آمادگی دارد.

 اسدی با اشاره به آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی در بیمارستان و مراکز تزریق واکسن افزود: ۱۱ نفر در پیک پنجم و ۳۵ نفر برای مراکز تزریق واکسن از طرف بسیج معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه