اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

۹ عنوان کتاب برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان آماده شده است

۹ عنوان کتاب برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان آماده شده است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال، سال تولیدات کانون خواهد بود، گفت: ۹ عنوان کتاب برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان آماده‌سازی و تصویرگری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه امسال، سال تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان زنجان با کانون است لذا تولید و نشر 10 عنوان کتاب در برنامه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 9 عنوان کتاب برای کنگره شهدا است، خاطرنشان کرد: یک عنوان کتاب نیز کانون به عنوان کتاب بومی و محلی به مرحله نشر می‌رساند که اتفاق خوب و مبارکی است و نقش کانون در کنگره شهدا را ایفا می‌کند.

,

نوری با بیان اینکه علاوه بر کتاب در حوزه تولید انیمیشن و تئاتر نیز برنامه داریم، افزود: در حوزه سرود نیز برای کنگره امسال برنامه داریم که یک سرود، تولید شده است.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با استفاده از اعتبارات جاری کانون در پی افزایش اعضا و تولیداتی هستیم که مختص کانون است.

,

وی افزود: به همین دلیل، هدف این است که با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم کلاس‌های حضوری را دوباره برگزار کرده و کتابرسان‌های کانون نیز مانند گذشته با مراجعه به مناطق محروم بتوانند استعدادیابی کرده و در واقع، تمام فعالیت‌ها به حالت عادی خود بازگردد.

,

نوری با بیان اینکه تولید اماکن فرهنگی یعنی سینما نیز در برنامه‌های کانون قرار دارد، اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط در آینده در نظر داریم تا سالن آمفی‌تئاتر کانون را به سینما تبدیل کنیم تا فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان از طریق آن پخش شود.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به برخی از اقدامات شاخص این کانون گفت: تحویل ساختمان، نوسازی، تجهیز و راه‌اندازی مرکز فراگیر شماره 4 زنجان (ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص) و تامین تجهیزات مورد نیاز برای مراکز کانون در مناطق محروم و رستایی، بخشی از اقدامات شاخص کانون طی سال‌های اخیر است.

,

وی اظهار داشت: تجهیز و راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری شماره 6 زنجان، ویژه کودک و مادر با مشارکت شهرداری در محل فرهنگسرای زندگی، آماده‌سازی و تصویرگری 9 جلد کتاب برای کنگره ملی 3535 شهید استان و جلد چهارم قصه‌های بومی و محلی، تشکیل بیش از 150 گروه مجازی توسط 30 مرکز ثابت و سیار کانون استان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با توجه به اپیدمی کرونا ویروس، آماده‌سازی بیش از 900 مورد محتوای فرهنگی، هنری و ادبی 3 دقیقه‌ای و بارگزاری در فضاهای مجازی با عنوان پیک امید مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا نیز بخش دیگری از اقدامات است.

,

نوری با بیان اینکه قعالیت‌ها و کارگاه‌های عمومی کانون در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن 56 کارگاه تخصصی  نیز در سامانه  فعالیت‌های مجازی کانون ارائه می‌شود.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به کسب مقام در مسابقات بین‌المللی هنری و فراخوان‌ها و مسابقات کشوری فرهنگی هنری و ادبی توسط بیش از 35 نفر از اعضا و بیش از 60 برگزیده استانی گفت: برگزاری موفق طرح کانون - مدرسه در استان نیز بخش دیگری از موفقیت‌ها است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه