اخبار داغ

رییس اداره فناوری اطلاعات وآمارآموزش و پرورش خراسان شمالی:

۲۸ هزار دانش آموز خراسان شمالی برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت نام نکردند/ آغاز توزیع کتاب‌ها از نیمه دوم شهریور ماه

۲۸ هزار دانش آموز خراسان شمالی برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت نام نکردند/ آغاز توزیع کتاب‌ها از نیمه دوم شهریور ماه
فرامرز صدقی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز در دو هزار مدرسه و آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۳۰ نفر برای ثبت سفارش کتاب های درسی تاکنون ثبت نام نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز صدقی، رییس اداره فناوری اطلاعات وآمارآموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز تحصیل می کنند، گفت: براساس آمار ثبت شده د سامانه کتاب درسی تاکنون، از تعداد کل دانش آموزان استان ۱۵۱ هزار و ۴۷۰ نفر معادل ۸۵ درصد دانش آموزان جهت سفارش کتاب ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد کل دانش آموزان استان ۱۰۴ هزار نفر در مقطع ابتدایی هستند، ادامه داد: دانش آموزان خراسان شمالی در بیش از دو هزار آموزشگاه با تدریس ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ثبت سفارش کتاب های درسی به شکل گروهی و انفرادی انجام می شود و دانش آموزان تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به سامانه irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

رییس اداره فناوری اطلاعات وآمارآموزش و پرورش خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: علاوه بر این بعد از انجام ثبت نام های دانش آموزان،  ثبت سفارش های تک جلدی کتاب ها از مهرماه آغاز می شود که علاقه‌مندان و فرهنگیان بتوانند از این طریق کتاب های مدنظرشان را سفارش دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: توزیع کتاب‌های درسی بین دانش‌آموزان از نیمه دوم شهریور آغاز و تا یکم مهر ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه