اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

روزه سکوت حامیان واکسن آمریکایی مقابل جنایت «مدرنا» در ژاپن/ «moderna»؛کور کرد، شفا نداد!

روزه سکوت حامیان واکسن آمریکایی مقابل جنایت «مدرنا» در ژاپن/ «moderna»؛کور کرد، شفا نداد!
خبر رسوایی امریکا در ارسال محموله آلوده «واکسن مدرنا» به ژاپن، در اکثر رسانه های مطرح جهان اثبات شد؛ اما جای تعجب است که آن دسته از پزشکانی که سال گذشته با هشتک «واکسن بخرید» نگران جان مردم بودند؛ در مقابل این جنایت آشکار روزه سکوت گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دی ماه سال گذشته که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود با مسئولان و متولیان حوزه بهداشت و درمان خرید واکسن از کشورهای امریکا و انگلیس را ممنوع اعلام کردند، گروهی، از جمله پزشکان گریبان چاک کردند و در این باب افاضاتی داشتند و هر یک در شبکه های اجتماعی از لزوم تهیه واکسن از دایگان مهربانتر از مادر(یعنی همین دو کشور مورد اشاره رهبری) چه توئیت ها که نزدند! حتی در رسانه های داخلی با اتخاذ سیاست «یکی به میخ و یکی به نعل» زدن آنچه که در توان داشتند را روی داریه ریختند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درآن ایام با مضمون واکسن بخرید هشتگ زدند و از هیچ کاری فروگذار نکردند؛ غافل از آنکه آنچه که پیران در خشت خام میدیدند، آنان در آئینه هم قادر به دیدنش نبودند.
,
زمان گذشت و زمستان رفت. در سال جدید روسیاهی نصیب همان دشمنانی شد که یکبار دیگر ماهیت خود را در ارسال محموله واکسن مدرنا به ژاپن نشان دادند.
,
 
,
 
,
ارسال محموله آلوده امریکا به کشور دوست و رفیق؛ ژاپن 
, ارسال محموله آلوده امریکا به کشور دوست و رفیق؛ ژاپن , ارسال محموله آلوده امریکا به کشور دوست و رفیق؛ ژاپن ,
 
,
 
,
 
,
, , , ,
 
,
 
,
وزارت بهداشت ژاپن پنجشنبه گذشته پنجم شهریور ماه رسما استفاده از واکسن مدرنای امریکا به تعداد یک میلیون و  هزار630 دوز واکسن (که از کانال اسپانیا به این کشور وارد شده بود) را از سبد واکسیناسیون خود حذف کرد و ادامه واکسیناسیون با این برند را بحالت تعلیق درآورد. 
,
 
,
 مقامات ژاپنی اعلام کردند یک هفته پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود آلودگی در برخی از ویال‌های واکسن مدرنا روند واکسیناسیون با این برند را متوقف کرده است.
,
 
,
در این رابطه خبرگزاری دانا گفت و گویی با دکتر حمید سوری، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا و رئیس گروه واکنش سریع کووید19 با تیتر« آلودگی در واکسن مدرنای ژاپن عمدی است» منتشر کرد. دکتر سوری در بیان جزئیات این خبر عنوان کرد:«...در بررسی هایی که از خبرگزاری کیودو داشتم، متوجه شدم این محموله با لیبل ها و شناسنامه های اصلی و قانونی تولید و به کشور ژاپن منتقل شده است که از این تعداد گویا حدود هفتاد هزار دوز واکسن به شهروندان ژاپنی تزریق شده؛ اما با آزمایشاتی که انجام شده آلودگی هایی در ۴۷ ویال از واکسن های مدرنا کشف شده؛ البته تاکنون گزارشی از عوارض این واکسن های آلوده که به شهروندان ژاپنی تزریق شده گزارش نشده است.»  
,
 
,
این در حالی است که روز شنبه ششم شهریور وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد: طی ماه جاری دو شهروند ژآپنی در این کشور بعد از دریافت دوز دوم واکسن آمریکایی «مدرنا» جان باخته‌اند.
,
 
,
 
,
احتمال وجود جیوه در ویال های مدرنا در ژاپن 
, احتمال وجود جیوه در ویال های مدرنا در ژاپن , احتمال وجود جیوه در ویال های مدرنا در ژاپن ,
 
,
تداوم آزمایشات روی ویال های خالی واکسن های مدرنا در ژاپن نتایج دیگری هم داشت؛ چرا که یک روز بعد از ممنوعیت تزریق این واکسن در ژاپن، شبکه تلویزیونی«ان اچ کی» ژاپن گزارش داد که واکسن های آلوده مدرنا که مصرف آنان توسط دولت توکیو متوقف شده، دارای ذرات فلزی هستند. 
,
 
,
برخی از کارشناسان احتمال دادند در واکسن های یاد شده جیوه وجود داشته باشد که فلج کامل بدن و انواع سرطان از پیامدهای غیر قابل انکار ورود جیوه در بدن انسان است.
,
 
,
این در حالی است که مسئولان کمپانی مدرنا در واکنش به این رسوایی خطاب به مقامات ژاپنی اعلام کرده بودند( نقل به مضمون) که وجود آلودگی ممکن است ناخواسته از خط تولید به درون ویال های واکسن نشت پیدا کرده باشد. 
,
 
,
 
,
رسوایی دوباره با رسیدن شاهدی از غیب
, رسوایی دوباره با رسیدن شاهدی از غیب, رسوایی دوباره با رسیدن شاهدی از غیب,
 
,
 
,
, , , ,
 
,
در پی توجیه آلودگی در واکسن های مدرنای امریکا، امروز هفتم شهریور ماه وزارت بهداشت ژاپن در خبری جداگانه اعلام کرد که در محموله های واکسن مدرنا در اوکیناوا نیز آلودگی کشف شده است. در تکمیل این خبر آمده بود که پیش از این آلودگی ها در ۵ استان ایباراکی، سایتاما، توکیو، گیفو و آیچی ژاپن مشاهده شده بود. 
,
 
,
با این اوصاف خباثت در رفتار غرب به ویژه امریکا که همواره شهروندان سایر کشورها را بدون اطلاع و توافق انها دستاویز آزمایشات دارویی می کند، بر همگان ثابت شد. نکته ای که در دی ماه سال گذشته از سوی رهبر انقلاب تذکر داده شد. ایشان در این جلسه با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش‌های غیرانسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم کشورمان ممنوع اعلام کرد.
,
 
,
 
,
معمای رسوایی امریکا و روزه سکوت پزشکان حامی «هشتک واکسن بخرید»
, معمای رسوایی امریکا و روزه سکوت پزشکان حامی «هشتک واکسن بخرید», معمای رسوایی امریکا و روزه سکوت پزشکان حامی «هشتک واکسن بخرید»,
 
,
آنچه که در بالا به آن اشاره شد مقدمه ای است برای طرح این سوال که چرا سلبریتی ها و مشخصا پزشکانی که در جریان «هشتک واکسن بخرید» پیش قراول معرکه و درصدد القای دغدغه مندی جان مردم بودند، چرا در ماجرای رسوایی امریکا و کشف واکسن های آلوده در این ماجرا روزه سکوت گرفته اند؟ چرا که خبرنگار خبرگزاری دانا همزمان با انتشار خبر تعلیق واکسیناسیون در ژاپن با برند مدرنا با قاطبه پزشکانی که در حوزه تخصصی درمان کرونا شرح وظیفه و حتی در ستاد مقابله مسئولیت دارند، تماس حاصل کرد.
,
تماس با این گروه از پزشکان با هدف گفتگو و اخذ نظرتخصصی از آنها برای رمزگشایی از این رسوایی بود. در حالی که پزشکان مورد بحث، در مواجهه با این رسوایی سعی در توجیه، سهوی بودن و معمایی جلوه دادن این قصور آشکار و خبیثانه بودند.
,
 
,
, ,
 
,
این گروه کوچک از جامعه شریف پزشکی که در زیر مجموعه سازمان نظام پزشکی حقوق و پاداش و مزایای، سرمایه خود را از کیسه کشور میبرند و در عوض به کشور جنایتکاری که جان انسان ها ملعبه پیشرفت خودخواهانه و استعماری اوست، تعلق خاطر دارند؛ بی آنکه به سوگند سقراطی خود در نجات جان یک انسان، بی توجه به ملیت و زبان و رنگ و نژاد او پایبند باشند! اینگونه افراد که همواره که حقیقت را فدای مصلحت کرده اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه