اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حضور میدانی مسئولان اجرایی مردم را دلگرم می کند/ پروژه بگیرانی که در صدد تخریب دولت جدید و دلسرکردن مردم هستند

حضور میدانی مسئولان اجرایی مردم را دلگرم می کند/ پروژه بگیرانی که در صدد تخریب دولت جدید و دلسرکردن مردم هستند
حل مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد نیازمند زمان است حال چه در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی و چه در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، اما حضور در میدان می تواند علاوه بر اینکه برای حل مشکلات راهگشا باشد زمینه دلگرمی مردم را نیز فراهم خواهد کرد.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردمی در نخستین سفری کاری خود به خوزستان که این روزها با مشکلات بسیاری از کرونا تا کمبود آب مواجه است رفت. این اقدام رئیس جمهور در حالی انجام شد که تا پیش از این مرسوم بود که روسای جمهور پس از تشکیل دولت مقصد خود را در نخسین سفر شهر مشهد قرار داده و جلسه هیئت دولت را در این شهر برگزار می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیسی اما خوزستان را مقصد نخست خود انتخاب کرد؛ این اقدام البته واکنش های بسیاری را به همراه داشت. 

,

رئیسی اما یک روز قبل از سفر به خوزستان و در جریان تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، به جمع غسالان بهشت زهرا رفت تا از نزدیک با آن دسته از جهادگرانی که این روزها خط مقدم کرونا ایثارگری می کنند دیدار کند.

,

در خلال سفر هیئت دولت به خوزرستان مردم فرصتی یافتند تا رو در رو با رئیس جمهور سخن بگویند. نکته مهمی که در جریان این سفر از زبان مردم  شنیده شد این بود که «آقای رئیسی باید خودتان از نزدیک ببینید؛ مدیران دروغ می گویند»!

,

این نشان می دهد که مدیریت میدانی و حضور مسئولان تصمیم گیر در صحنه می تواند گره گشای مشکلات باشد اقدامی که در طول 8 سال گذشته از سوی حسن روحانی با بی توجهی جدی همراه بود.

,

نبود حسن روحانی در میدان عمل و اکتفا کردن به گزارش های مدیران که به اذعان مردم عمدتا خلاف بود باعث شد که در تمام 8 سال گذشته تصمیمات ناقص از سوی مدیران اجرایی باعث انباشت مشکلات در بخش های مختلف شود.

,

خوزستان از مشکل ریزگردها تا سیل و کرونا

, خوزستان از مشکل ریزگردها تا سیل و کرونا, خوزستان از مشکل ریزگردها تا سیل و کرونا,

مردم خوزستان در دوره های مختلف با مشکلات متعددی از جمله ریزگردها، سیل و کرونا مواجه بودند اما عدم حضور مسئولان اجرایی و تصمیم گیر در کشور در میدان عمل باعث شد که هر یک از مشکلات این استان به مشکلات قبلی اضافه شود و رئیس جمهور به عنوان اصلی ترین مقام اجرایی در کشور از کانون توجه این اخبار به دور باشد.

,

شاید حل این مشکلات نیازمند زمان باشد چه در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی و چه در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، اما حضور در میدان می تواند علاوه بر اینکه برای حل مشکلات راهگشا باشد زمینه دلگرمی مردم را نیز فراهم خواهد کرد.

,

این میان اما جریان اصلاح طلب و حامیان دولت قبل علاقه ای به گسترش منش مدیریتی در میدان ندارند از این رو با قضاوت های کنایه آمیز نسبت به این اقدامات آن را نمایشی و زودگذر عنوان می کنند تا از این گذر بر تبل ناامیدی و دلسردی مردم بکوبند.

,

پروژه تخریب دولت جدید در فضای مجازی

, پروژه تخریب دولت جدید در فضای مجازی,

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار اعضای دولت سیزدهم حضور میدانی را ارج نهاده و آن را بنای دولت مردمی دانست اما رسانه های اصلاح طلب در سناریویی هماهنگ به دنبال تخریب عملکرد دولت هستند همانطور که حضور میدانی محمدباقر قالیباف در بیمارستان های تهران در زمان اوج کرونا مورد تخریب این رسانه ها قرار گرفت، با سردامداران سیاسی و جریان رسانه ای اصلاح طلب تلاش می کنند حضور میدانی مسئولان دولتی را بی تاثیر نشان دهند اما فیلم ها و تصاویر گویای این است که مردم خواستار حضور مسئولان در صحنه و مشاهده مشکلات از نزدیک هستند.

,

این حضور به نظر می رسد اثراتی هم به دنبال دارد چرا که رئیس جمهور در حضور میدانی دستور به تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم می دهد.

,

اما برخی افراد پروژه بگیر در فضای مجازی ماموریت پیدا کردند تا تخریت گسترده حضور میدانی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس را در دستور کار خود قرار دهند. این سناریو به دنبال قرار دادن دولت جدید در برابر مشکلاتی است که عامل آن دولت قبلی است. دولتی که مدیران ارشد آن به جای سفر به مناطق سیل زده در خوزستان اولویتشان سفرهای تفریحی به نقاطی غیر از نقاط حادثه دیده بود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه