اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا:

باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات

باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات
سیاوش مسلمی با تاکید براینکه از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: کارمندان با تاسی از شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، برای خدمت به مردم تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهیدان رجائی و باهنر و نیز روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 200 شهید کارمند استان مازندران،اظهار کرد: اخلاص و خدمت به مردم مهمترین رمز ماندگاری شهدا است.

فرمانده سپاه کربلا پرهیز از اشرافی گری، مردمی بودن، برخورداری از روحیه جهادی را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: آنهاییکه رفتار ارباب رعیتی با مردم داشتند در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته اما آن دسته از مدیران که اخلاص در عمل داشتند و خدمتگزار مردم بودند، همیشه بین مردم جایگاه خاصی دارند.

مسلمی با تاکید براینکه شهدا مردمی بودند و اخلاص در عمل داشتند، تصریح کرد:مردم از شهدا به نیکی یاد می کنند به دلیل شاخصه بارز آن ها یعنی مردمی بودن شان است .
 


وی با بیان اینکه انگیزه و انرژی مدیران جوان راهگشای مشکلات کشور است، گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هیئت دولت، استفاده از ظرفیت جوانان را راهگشای مشکلات مطرح کردند.

مسلمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه ها پای نظام ایستادند، اضافه کرد: ملت ایران در انتخابات 28 خرداد به درستی وفاداری به انقلاب اسلامی را تصویر کردند.

 فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: کارمندان با تاسی از شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، برای خدمت به مردم تلاش کنند.

مسلمی به شرایط اقتصادی کشور هم اشاره کرد و افزود: برخی ها با استفاده از ابزار رسانه، دست به سیاه نمایی می زنند که باید در این زمینه هوشیار بود.

مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا نیز ضمن تشریح برنامه‌های متنوع سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا در پایگاه‌های مقاومت سراسر استان ویژه هفته دولت، اظهار کرد: یادواره شهدای کارمند استان مازندران از جمله برنامه‌های ویژه بود که برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: یادواره ۲۰۰ شهید کارمند استان مازندران تجدید عهد و پیمانی دوباره با شهدا است.
 


شعبانی با بیان اینکه سردار شهید «علیرضا نوری» شهید شاخص بسیج کارمندان استان مازندران در سازمان بسیج ادارات است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان همانند دیگر اقشار نسبت به ساخت خانه محروم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری میز‌های تخصصی خدمت، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و برگزاری نشست های بصیرتی و فرهنگی اقدام کرده است.

وی با یادآوری ویژگی‌ و شخصیت شهیدان، بر ادامه راه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی و نابودی دشمنان نظام تاکید کرد و یادآورشد: برنامه شاخص شهید «عباس پور»، مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و برنامه شاخص شهید «خناری» مبنی بر اهدای خون اهدای زندگی توسط بسیج ادارات برگزار شد.

شعبانی برلزوم تکریم خانواده های معظ شهدا تاکید کرد و افزود:‌ مسئولان پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا را در اولویت قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه