اخبار داغ

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه:

سه روستا بازار جدید در کرمانشاه راه اندازی می شود

سه روستا بازار جدید در کرمانشاه راه اندازی می شود
ایرج صفایی مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه از راه اندازی سه روستا بازار در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار  داشت: درصدد مدیریت بخش صادرات محصولات کشاورزی و توزیع قسمتی از آن در روستا بازارها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر روستا بازاری با ۳۰غرفه در شهرستان صحنه فعال است و در آن محصولات مختلف کشاورزی، دامی، پروتئینی و عسل با قیمتی پایین تر از نرخ بازار توزیع می شود.

صفایی گفت: همچنین در روستا بازار شهرستان صحنه کالاهای اساسی که سازمان صمت با نرخ مصوب آنها را تامین می کند نظیر برنج، روغن، تخم مرغ و مرغ عرضه می شود.

وی از راه اندازی سه روستا بازار دیگر خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان های پاوه، اسلام آباد غرب و کرمانشاه نیز راه اندازی روستا بازارها در دست اقدام هستند البته جایگاه های مربوطه آماده است و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده فعال شوند.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت:روستا بازارها تاثیر به سزایی در زندگی مردم دارند و در آنها هم  از مصرف کننده و هم تولید کننده حمایت می شود.

صفایی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل شهرستان‌ها در راه اندازی روستا بازارها این است که برای واگذاری زمین مشکل دارند برهمین مبنا باید شهرداری، سازمان میادین یا دستگاه هایی که زمین مازاد دارند زمینی در اختیار بگذارند.

وی افزود: علاوه بر ضرورت تامین زمین،‌تشکل‌های تعاون روستایی به منظور راه اندازی روستا بازار نیازمند پرداخت تسهیلات برای خرید تجهیزات هستند که اگر مورد حمایت قرار گیرند کاری بسیار خوب در استان انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه