اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

یگان‌های موتوری دارو و بسته معیشتی روستاهای آسارا را تامین می‌کنند/ به برکت طرح شهید سلیمانی خوزنکلا تنها ۱ بیمار کرونایی دارد

یگان‌های موتوری دارو و بسته معیشتی روستاهای آسارا را تامین می‌کنند/ به برکت طرح شهید سلیمانی خوزنکلا تنها ۱ بیمار کرونایی دارد
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: بسیجیان تیم‌های موتوری را سازماندهی کرده‌اند و داروهای مورد نیاز بیماران، کپسول‌های اکسیژن و بسته های معیشتی را با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان به درب منازل روستائیان می‌رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح شهید سلیمانی که در روستای خوزنکلای آسارا و با همت سپاه ناحیه امام محمد باقر (ع) در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز از نزدیک شاهد تلاش های بسیجیان در یکی از پایگاه هایی که تبدیل به پایگاه سلامت شد، بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا افزود: در استان البرز بیش از ۱۰۰۰ پایگاه را در فاز سوم طرح شهید سلیمانی تبدیل به پایگاه سلامت کرده ایم، این پایگاه ها به صورت قرارگاه های زیستی محلی اداره می شود و وظیفه آنها خدمت رسانی به افرادی است که درگیر ویروس منحوس کرونا شده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در روستای خوزنکلا انجام شده است که از جمله می توان به راه اندازی یگان های موتوری برای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد، چرا که روستاهای بخش آسارا اغلب در زمینه تردد صعب العبور هستند و دریافت خدمت توسط مردم با سختی هایی مواجه است.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: خوشبختانه بسیجیان وارد عرصه شده و تیم های موتوری را سازماندهی کرده اند و داروهای مورد نیاز بیماران، کپسول های اکسیژن و بسته های معیشتی را با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان به درب منازل آنها می رسانند.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: قرارگاه های زیستی با تامین نیاز بیماران کرونایی در منزل از آنها می خواهند که دوران نقاهت خود را در قرنطینه بمانند، به همت بسیجیان در روستای خوزنکلا، تنها یک نفر درگیر بیماری است و این مهم نشان دهنده تلاش خواهران و برادران بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه