اخبار داغ

صبح امروز؛

«محمد اسلامی» فعالیت خود را در سازمان انرژی اتمی آغاز کرد

«محمد اسلامی» فعالیت خود را در سازمان انرژی اتمی آغاز کرد
رئیس جدید سازمان انرژی اتمی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در محل این سازمان، فعالیت خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به عنوان رئیس جدید این سازمان آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در بدو ورود مورد استقبال علی اکبر صالحی، رئیس پیشین این سازمان قرار گرفت.

,

صالحی در این جلسه گفت: «وقتی اسم شما مطرح شد من یک آرامشی گرفتم و گفتم سازمان در دست یک انسان فرهیخته، متدین و کاردان قرار می‌گیرد.»

,

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: «جایگاه و اهمیت این سازمان از یک وزارتخانه نیز بالاتر است.»

,

سازمان انرژی اتمی تاثیر مهمی بر قدرت سازی ملی دارد

, سازمان انرژی اتمی تاثیر مهمی بر قدرت سازی ملی دارد, سازمان انرژی اتمی تاثیر مهمی بر قدرت سازی ملی دارد,

محمد اسلامی در حاشیه اولین حضور خود در این سازمان در گفتگو با صداوسیما ضمن خداقوت به علی اکبر صالحی رئیس پیشین این سازمان،گفت:صالحی از شخصیت‌های علمی و فرهیخته کشور است و جز سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود.

,

وی در خصوص اولویت‌های این سازمان در دولت سیزدهم، افزود: سازمان انرژی اتمی از بخش‌های بسیار راهبردی کشور است و تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد و مردم ما برای اینکه قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیر گذار که محرک توسعه فناوری همانند سازمان انرزی اتمی هستند.

,

رئیس سازمان انرزی اتمی اظهار داشت: ما با راهبرد توسعه و تعالی و تحول گرایی در راستای رفع موانعی که در سر راه پیشرفت کشور حاصل شده است و رفع تله‌هایی که بیگانگان برای پیشرفت این کشور ایجاد کردند، هستیم.

,

اسلامی گفت: به یاری خداوند و تلاش بی وقفه نیروهای دانشمند و ارزشمند به ویژه جوانان شاغل در این سازمان حتما می‌توانیم موفق شویم.

,

لازم به ذکر است، محمد اسلامی روز گذشته (یکشنبه) با حکم حجت الاسلام رئیسی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه